April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۵۶۹۹
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
0
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول با اشاره به مهار کامل حریق حادثه انفجار در شرکت پرسی‌گاز گفت: به منظور حصول اطمینان از پایداری شرایط، همچنان عملیات نشت‌گیری گاز ادامه دارد.

عبدالحسین معظم‌فر، با اشاره به حادثه انفجار گاز و آتش‌سوزی در شرکت پرسی‌گاز واقع در جاده شهرک حمزه دزفول اظهار کرد: با وجود مهار کامل حریق تا پیش از ساعت ۱۹، همچنان نیروهای آتش‌نشانی به منظور ایمن‌سازی محل، خنک‌سازی مخازن و رفع نشتی گاز در محل حادثه حضور دارند.

وی با رد اخبار مبنی بر انفجار مخزن یا مخازن گاز در این حادثه، تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات نشت‌گیری تانکر سیار گاز در حال انجام است و همچنان در نقاطی نشتی گاز را شاهد هستیم که البته خطر کاملا رفع شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول با بیان این‌که علت این حادثه در دست بررسی است، عنوان کرد: در این حادثه بیش از ۲۲۰۰ کپسول گاز مایع در شعله‌های آتش سوختند که حدود نیمی از این تعداد کپسول گاز منفجر شد.

معظم‌فر ادامه داد: با تلاش آتش‌نشانان مخازن ثابت گاز مایع با ظرفیت ۶۰ تن،  از خطر انفجار رهایی یافتند.

وی درخصوص برخی شایعات مبنی بر وجود خانواده سرایدار شرکت پرسی‌گاز زیر آوارهای ناشی از ابن حادثه، گفت: در این حادثه تنها یک نفر زیر آوار محبوس شده بود که توسط آتش‌نشانان خارج شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول ادامه داد: مسئولان شرکت پرسی‌گاز با حضور در محل حادثه وجود خانواده سرایدار این شرکت زیر آوار را تکذیب کردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کپسول ، دزفول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: