April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرد شبیه به خود را با سلفی گرفتن در آثار هنری پیدا کنیدپول‌نیوز - گوگل برنامه خود موسوم به هنر و فرهنگ را به روز کرده تا بعد از یک سال و نیم افراد با سلفی گرفتن بتوانند فردی شبیه به خود را در آثار هنری موجود در موزه های دنیا بیابند.

به نقل از تک کرانچ، از این به بعد اگر دوست دارید بدانید ممکن است چهره ای شبیه به شما در یک نقاشی در یکی از موزه های دنیا وجود داشته باشد، می توانید برنامه Arts & Culture گوگل را نصب کنید.

سپس با این برنامه یک عکس سلفی از خود تهیه کنید و به برنامه یادشده اجازه دهید تا برای یافتن سوژه ای شبیه به چهره شما موزه های دنیا را جستجو کند. در نهایت بعد از مدتی کوتاه هوش مصنوعی این برنامه موفق به یافتن چهره ای شبیه به شما شده و آن را در کنار عکس سلفی کاربر نمایش می دهد.

اگر چه هوش مصنوعی این برنامه بالاست، اما ممکن است در مواقعی چهره پیشنهادی شباهت زیادی به کاربر نداشته باشد. خدمات یادشده فعلا به کاربران این برنامه در آمریکا ارائه می شود.

از جمله دیگر خدمات در دسترس از طریق این برنامه می توان به گشت های هنری مجازی، دریافت اطلاعات در مورد موزه های نزدیک و در دسترس، کسب اطلاعاتی در مورد رویدادهای فرهنگی و غیره اشاره کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: گوگل ، سلفی ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: