کد خبر: ۲۵۹۶۷۰
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
0
پول‌نیوز - همزمان با برگزاري هفتمين همايش سالانه بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت و حضور شرکت پرداخت نوين در اين همايش، بنيان‌گذار و مديرعامل بانک اقتصادنوين با حضور در اين همايش از غرفه شرکت پرداخت نوين بازديد کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيان‌گذار و عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک با حضور در غرفه شرکت پرداخت نوين ضمن ديدار و گفت‌وگو با مديران ارشد اين شرکت، از نزديک با آخرين خدمات و دستاوردهاي اين شرکت آشنا شدند.

غرفه شرکت پرداخت نوين به عنوان يکي از شرکت‌هاي با سابقه در حوزه ارايه خدمات پرداخت الکترونيک، در اين نمايشگاه با 9 خدمت و محصول جديد در معرض ديد بازديدکنندگان قرار داشت، که مورد استقبال شرکت‌کنندگان در همايش قرار گرفت. همچنين در مدت زمان برگزاري اين نمايشگاه اعضاي هيات مديره و مديرعامل اين شرکت ضمن حضور در غرفه به سوالات بازديدکنندگان پاسخ دادند.

هفتمين همايش سالانه بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت طي روزهاي دوم و سوم بهمن ماه در محل مرکز همايش بين‌المللي برج ميلاد با حضور وزير ارتباطات، رئيس کل بانک مرکزي، جمعي از مديران عالي رتبه نظام بانکي و صاحب نظران و فعالان اين حوزه برگزار شد.

همزمان با برگزاري هفتمين همايش سالانه بانکداري الکترونيک و نظام‌هاي پرداخت، کارگاه ارائه محصول پرداخت نوين با عنوان "خدمت نوين" برگزار شد. شرکت پرداخت نوين آرين در حال حاضر علاوه بر ارايه چهار خدمت خريد کالا، خريد شارژ، اعلام موجودي و پرداخت قبض بر روي پايانه‌هاي فروش، امکان ارايه يک خدمت ديگر بر روي پايانه‌هاي فروش را فراهم کرده است.

با استفاده از اين محصول هر دستگاه پايانه فروش مي‌تواند به جاي چهار سرويس، پنج سرويس در منوي خود داشته باشد. اين منو انتخابي و اختياري است و هر کسب‌وکاري مي‌تواند با توجه به نياز مشتريانش اين سرويس را براي دستگاه خود تعريف کند. اين نرم‌افزار توسط شرکت پرداخت نوين طراحي و معرفي شده که مورد استقبال دارندگان پايانه‌هاي فروش اين شرکت قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: