April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۵۹۹۴۱
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
0
پول‌نیوز - در سومين روز از چهاردهمين نمايشگاه انرژي كيش، پژوهشگاه صنعت نفت و شركت پتروشيمي پارس در زمينه اجراي پروژه مطالعه آزمايشگاهي و طراحي پايه واحد تصفيه هيدروژني برش پنتان پلاس قرارداد همكاري امضاء كردند.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، دكتر توفيقي، رييس پژوهشگاه صنعت نفت، در حاشيه امضاء اين قرارداد با بيان اينكه يكي از الزامات زيست محيطي كشور، موضوع سولفور است،گفت:اين قرارداد مربوط به كاهش سولفور و بخشي از محصولات شركت پتروشيمي پارس است كه خوشبختانه پژوهشگاه با توانمندي و دانش فني پيشرفته خود مي تواند در اين پروژه تاثير مثبت داشته باشد.

قرارداد همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و پتروشیمی پارس

مدير پژوهش و فناوري شركت پتروشيمي پارس نیز به ميزان سولفور بالاي پنتان پلاس اشاره كرد و گفت: به دليل حجم بالاي سولفور در فروش اين محصول با مشكل مواجه شده ايم و اميدواريم با اين قرارداد ميزان سولفور به کمتر از10ppm كاهش يابد و بازار خوبي براي اين محصول فراهم شود.

گفتني است ميزان سولفور موجود در پنتان پلاس اين شركت هم اكنون حدود 1000ppmست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: