کد خبر: ۲۶۰۴۵۳
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
0
تولید میگوی پرورشی به 32 هزارتن می‌رسدپول‌نیوز - صالحی گفت: با توجه به رشد پرورش میگوی تولیدی در سواحل جنوبی و شرق دریای مازندران، پیش بینی می‌شود تولید میگو پرورشی به ۳۲ هزارتن برسد.

حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات، درباره آخرین دستاوردهای انقلاب در بخش آبزی پروری اظهار کرد: در سال های اخیر روند توسعه آبزی پروری و صید از آب های عمیق، آب های بین المللی و فراساحلی افزایش یافته است.

به گفته وی؛ پرورش ماهیان خاویاری، ماهی درقفس و میگو از مزیت های دیگر بخش آبزی پروری در سال های بعد از انقلاب به شمار می رود.

صالحی رشد پرورش میگوی تولیدی در سواحل جنوبی و شرق دریای مازندران را یکی از مزیت های مهم بخش دانست و افزود:  پیش بینی می شود که تا پایان سال، میزان میگو پرورشی به 32 هزارتن برسد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تعدادی از مزارع پرورشی ماهیان خاویاری آماده بهره برداری است، بیان کرد: پروژه های ماهی در قفس در استان های گیلان، بوشهر، هرمزگان و مازندران قابل بهره برداری است.

وی افزایش صید فانوس ماهیان از اعماق 200 تا 350 متر از آب‌های مشترک با عمان، تنوع محصولات شیلاتی در فرآوری و بسته بندی،صادرات ماهی تازه به کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه را از دیگر دستاوردهای انقلاب در این بخش دانست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: