April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارائه  خدمات بازار سرمايه در شعب بانک اقتصادنوين
پول‌نیوز - مدير بانکداري اختصاصي بانک اقتصادنوين ضمن اشاره به لزوم توسعه هم‌افزايي شرکت‌ هاي گروه اقتصادنوين براي تامين منافع مشتريان اين بانک، گفت: به منظور ارايه خدمات نوين و مطلوب به مشتريان، اين بانک تفاهم‌نامه مشترکي با کارگزاري تامين سرمايه نوين منعقد کرده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسين درويشها در خصوص اين تفاهم‌نامه گفت: براساس اين تفاهم‌نامه شعب بانک اقتصادنوين با همکاري کارگزاري تامين سرمايه نوين خدمات مورد نياز مشتريان در بازار سرمايه را ارايه مي‌کنند.

وي اظهار داشت: مرحله نخست اين همکاري و پس از اخذ مجوز مربوط از سازمان بورس آغاز شده و در اين مرحله 20 شعبه بانک به صورت آزمايشي اين خدمات را ارايه مي‌کنند که در ادامه ارايه اين خدمات در تمام شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور انجام خواهد شد.

وي با اشاره به الگوي ايجاد سوپرمارکت مالي در شعب بانک اقتصادنوين گفت: بخشي از مشتريان بانک اقتصادنوين در بازار سرمايه حضور فعالي دارند، که به منظور تسهيل ارايه خدمت به اين گروه از مشتريان خدمات متنوعي با همکاري شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين به مشتريان ارايه مي‌شود؛ ضمن اينکه مشتريان بانک از خدمات باشگاه مشتريان اين شرکت نيز استفاده خواهند کرد.

وي در خصوص جزييات خدمات ارايه شده گفت: اخذ کد بورسي، تغيير ناظر، فعال سازي معاملات آنلاين، امکان بهره‌مندي از خدمات مرکز تماس شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين، تشکيل سبد اختصاصي براي مشتريان و ارايه خدمات مشاوره‌اي، ارايه خدمات آموزشي و مشاوره تحليلي کارگزاري به مشتريان، ارايه مشاوره پرتفوي مشتريان، بهره‌مندي مشتريان از تالار گفت‌وگو و مشاوره گروه‌هاي تخصصي تحليل‌گر کارگزاري، ارايه خدمات بورس کالا و پذيرش محصول و فروش در بورس کالا و انجام معاملات آتي سکه از جمله خدماتي است که با همکاري شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين در شعب بانک اقتصادنوين قابل ارايه است.

وي همچنين گفت: علاوه بر اين شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين آمادگي تامين مالي با استفاده از ابزارهاي جديد را براي مشتريان بانک خواهد داشت.

درويشها در خصوص گروه‌هاي هدف مشتريان اين خدمات جديد بانک اقتصادنوين گفت: تمام مشتريان بانک اقتصادنوين مي توانند از اين خدمات استفاده کنند.

مدير بانکداري اختصاصي بانک اقتصادنوين در ادامه به جايگاه مطلوب کارگزاري تامين سرمايه نوين در ميان شرکت‌هاي کارگزاري اشاره کرد و گفت: شرکت کارگزاري تامين سرمايه نوين از معدود کارگزاري‌هاي کشور است که مجوز ارايه تمامي خدمات بازار سرمايه را در اختيار دارد و در ارايه خدمت به مشتريان محدوديتي ندارد.

وي گفت: در حال حاضر خدمات اين شرکت از طريق 23 ايستگاه سراسري در کل کشور به مشتريان ارايه مي شود که با ارايه خدمات اين شرکت از طريق شعب بانک اقتصادنوين دسترسي به خدمات اين شرکت تسهيل خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: