فعالیت بانک گردشگری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
پول‌نیوز - بانک گردشگری در طول فعالیت خود، کارنامه درخشانی در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تنوع فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌هایی مانند محیط‌زیست، گردشگری، ورزش، امور خیریه، حمایت از نخبگان ملی، فرهنگ عمومی و توجه به گروه‌های اجتماعی آسیب‌پذیر از بارزترین نقاط فعالیت بانک گردشگری در امور عام‌المنفعه بوده است.

بر این اساس، ساخت 12 باب مدرسه مجهز در مناطق محروم کشور در مرحله دوم طرح «کیمیای دانش»، حمایت از تیم‌های ملی والیبال ایران و اقدامات نیکوکاری مانند حمایت از مؤسسات خیریه به ویژه ارسال کمک‌ها به مردم آسیب‌دیده از زلزله و حمایت از رخدادهای علمی مانند برگزاری استارت آپ ویکند گردشگری از مهم‌ترین اقداماتی است که در کارنامه فعالیت این بانک دیده می‌شود.

همچنین بانک گردشگری در دی ماه 96، با اختصاص هزینه‌های تبلیغاتی آخر سال خود به احداث پردیس گردشگری در منطقه چیتگر تهران، گامی مهم در توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط‌زیست برداشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: