کد خبر: ۲۶۳۲۲۰
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
0
پول‌نیوز -سؤالی که امروزه به دغدغه بسیاری از افراد علاقه‌مند به سفر به اروپا و گردشگری تبدیل شده، دلایل ریجکتی ویزای شینگن است. بسیاری از متقاضیان اخذ ویزای توریستی شینگن در علت ریجکتی خود واقعاً سر در گم می‌شوند. متأسفانه همین مطلب راه را برای اخاذی بسیاری افراد سودجو باز کرده است که با تعبیرهایی چون اخذ تضمینی ویزای شینگن ، پول‌های کلان و سرسام‌آوری از افراد طلب می‌کنند. در این مقاله سعی داریم تا با دادن اطلاعات مفید در این زمینه اطلاعات شما عزیزان را بهبود ببخشیم.

دلایل اصلی ریجکتی ویزای شینگن

هیچیک از سفارت‌های حوزه شینگن با هیچ‌ کدام از آژانس‌های مسافرتی قراردادی در این زمینه ندارند. پس هر آژانس مسافرتی و یا هر شخصی که به شما قول تضمینی و 100 درصد اخذ ویزای شینگن می‌دهد، مطمئن باشید که حرف‌های وی بلوفی بیش نیست.

لطفاً توجه داشته باشید که تنها و تنها افسر ویزا است که تصمیم می‌گیرد که چه کسی صلاحیت اخذ ویزای شینگن را دارد. بنابراین، به شما توصیه می‌شود تا با ارائه مدارک معتبر و کامل، افسر ویزا را مجاب کنید که شایستگی اخذ ویزای شینگن را دارید.

در ادامه سعی داریم تا دلایل اصلی و متداول ریجکتی ویزای شینگن را برمی‌شماریم. باشد تا با اطلاعاتی که در این مقاله به خوانندگان عزیز داده می‌شود، راه برای اخاذی سودجویان در این بازار بسته شود.

از متداول‌ترین دلایل ریجکتی ویزای شینگن از سوی سفارت‌ها این است که سفارت از بازگشت فرد متقاضی به وطن خود (یا کشور محل زندگی)، پس از پایان اعتبار ویزا مطمئن نیست. در برگه ریجکتی که به فرد متقاضی داده می‌شود، این مهم پاراگراف 9 است. به شما این اطمینان را می‌دهیم که 90 درصد از دلایل رد ویزای شینگن از سوی سفارت، به علت این بند است.

برای اینکه سفارت را از بازگشت خود به کشور مطمئن سازید، باید با ارائه مدارک شغلی، مالی و وابستگی‌های عمیق خود را به کشورتان مشخص سازید. همچنین باید نشان دهید تا به علت وابستگی‌های عمیق و ریشه‌دار عاطفی که در کشورتان دارید، گزینه مهاجرت برای شما نمی‌‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آژانس پرواز آرام آبی با توجه به سال‌ها تجربه‌ای که در این زمینه دارد، به شما توصیه می‌کند اگر تاکنون به خارج از مرزهای ایران سفری نداشته‌اید و مهر ورود و خروج بر روی پاسپورت شما خورده نشده، برای ویزای شینگن اقدام ننمایید. توجه داشته باشید شما به دنبال ویزای توریستی شینگن هستید، پس باید علاقه‌مند به سفر و گردشگری باشید. داشتن چندین سفر آسیایی و مهر ورود و خروج در پاسپورت شما، هم می‌تواند نشان‌دهنده علاقه شما به گردشگری باشد و هم نشان‌دهنده این مهم است که شما تمایلی برای اقامت غیرقانونی در هیچ کشوری ندارید.

ارائه مدارک جعلی به سفارت، عامل اصلی و مهم دیگری برای ریجکتی ویزای شینگن است. توجه داشته باشید ممکن است تا به سودجویان و کلاشان بسیاری در این صنف برخورد کنید، که به شما قول آماده ساختن مدارک جعلی می‌دهند. توصیه ما به شما این است که به سخنان آنان توجهی نشان ندهید. متأسفانه از آنجا که افراد بسیاری با مدارک جعلی وارد سفارت شده‌اند، سفارت‌ها به این قضیه بسیار حساس شده و در بیشتر موارد با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه بدست آورده‌اند، متوجه مدارک جعلی شما خواهند شد.

یکی از موارد مهم دیگر در ریجکتی ویزای شینگن این است که هدف از سفر شما برای سفارت‌ها مشخص نیست. توجه داشته باشید شما باید جزئیات برنامه سفر خود را به سفارت به صورت شفافی بیان کنید. آنان باید بدانند تا اگر دلیل شما به سفر به حوزه شینگن، توریستی و تفریحی است، محل اقامتتان و به‌طور کل برنامه سفرتان چگونه است. به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال ویزای توریستی و کوتاه‌مدت شینگن هستید، بهتر است تا در برنامه تور آژانس‌های مسافرتی شرکت کنید.

نکته بسیار مهم دیگر این است که گذرنامه شما حداقل باید سه ماه اعتبار داشته باشد و همچنین حداقل باید دارای سه برگه سفید باشد.

ارائه مدارک شغلی و مالی، اصلی‌ترین عامل در اخذ ویزای شینگن یا ریجکتی ویزای شینگن است. مدارک شغلی معتبر و دادن گواهی اشتغال به کار از سازمان معتبر، به‌علاوه داشتن مدارک مالی قوی سفارت را مجاب می‌سازد تا انگیزه بازگشت شما به کشورتان بسیار زیاد است. مدارک مالی قوی سفارت‌ها را از این مهم خاطر نشان می‌سازد که شما توانایی مالی کافی دارید تا از عهده هزینه سفر خود و همراهانتان (به شرطی که تحت حمایت مالی شما باشند) بدون هیچ مشکلی بر خواهید آمد و در طول سفر با مشکلی مالی مواجه نخواهید شد. به‌عبارت‌دیگر، برای کشورهای حوزه شینگن، باری به حساب نمی‌آیید.

اجازه دهید تا نکته‌ای را برایتان روشن سازیم، علت دادن ویزای توریستی از سوی کشورها، رونق صنعت گردشگری و وارد شدن ارز با بازارهای آنان است. لذا سفارت‌ها باید مطمئن شوند تا پول شما در کشورشان هزینه می‌شود نه اینکه بر شانه دولت‌هایشان، باری به حساب آیید.

نکته دیگر که لازم است بدانید نداشتن بیمه‌نامه مسافرتی معتبر به راحتی می‌تواند منجر به رد شدن ویزای شینگن شما شود. شاید تصور می‌کنید داشتن این مدرک زیاد مهم نیست، اما باید بدانید که نداشتن همین بیمه‌نامه مسافرتی منجر به ریجکتی ویزای بسیاری از متقاضیان اخذ ویزای شینگن شده است.

 لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که بیمه‌نامه مسافرتی خریداری‌شده از سوی شما باید حداقل تا سقف 30 هزار یورو را پوشش دهد. این بیمه‌نامه باید بتواند در صورت بروز مشکلی اورژانسی، هزینه‌های مربوط به درمان شما را پوشش دهد.

 توصیه اکید ما به شما این است که بهتر است بیمه‌نامه‌ای تا سقف 50 هزار یورو  تهیه کنید.  می‌توانید از آژانس‌های مسافرتی بخواهید تا بیمه‌نامه را برای شما صدور دهند. دقت نمایید که هزینه این بیمه‌نامه با توجه به مدت آن و همچنین برند آن متغیر است.

معمولاً بیمه‌نامه‌های مسافرتی 15 روزه، 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله هستند. نکته دیگر آن است هزینه پرداختی مربوط به این بیمه‌نامه‌ها را می‌توانید از روی اینترنت جست‌وجو نمایید. آژانس‌های مسافرتی حق فروش آنان را به مبلغی بیش از آنچه برای آن بیمه‌نامه تعیین شده، ندارند.

منبع: آژانس پرواز آرام آبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: