بلگوري: توجه به سودآوري بايد در همه سطوح سازمان مورد توجه قرار گيردپول‌نیوز - مديرعامل بانک اقتصادنوين: توجه به سودآوري بايد در همه سطوح سازمان مورد توجه قرار گيرددر ادامه بازديدهاي استاني، مديرعامل بانک اقتصادنوين با حضور در منطقه 9 استان‌هاي اين بانک در شهر ساري، با کارکنان سرپرستي و شعب اين منطقه ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک، در جمع مسئولان و کارکنان اين سرپرستي، با اشاره به اينکه همکاران در همه سطوح بايد سودآوري بانک را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار دهند گفت: همه واحدهاي بانک در کنار شرکت‌هاي گروه اقتصادنوين بايد با به کارگيري همه توان و استفاده از فرصت‌هاي در اختيار خود براي افزايش شاخص سودآوري بانک بکوشند.

وي مهمترين لازمه دستيابي به اين هدف را توجه به کاهش قيمت تمام شده پول در بانک دانست و گفت: تجهيز منابع پايدار و خرد دستيابي به سودآوري پايدار را تضمين خواهد کرد. مديرعامل بانک اقتصادنوين تامين منافع ذي‌نفعان از جمله سهامداران، مشتريان و کارکنان را در گرو سودآوري بانک دانست و ادامه داد: با راه‌اندازي داشبورد مديران، روساي شعب در کوتاه‌ترين زمان ممکن به وضعيت سود و زيان شعبه تحت پوشش خود دسترسي خواهند داشت.

بلگوري همچنين به چابک‌سازي سازمان صورت گرفته در بانک اقتصادنوين اشاره کرد و افزود: توجه به الگوهاي چابک‌سازي سازماني علاوه بر بهبود شاخص بهره‌وري زمينه ارايه خدمات با کيفيت و سريع به مشتريان را فراهم مي‌کند.

حضور در منطقه 9 استان‌ها نهمين سفر عليرضا بلگوري مديرعامل بانک اقتصادنوين در هفته‌هاي اخير است که با هدف ديدار با همکاران شعب اين سرپرستي انجام شد. در اين سفر نيز به روال سفرهاي قبلي جمعي از مديران ارشد گروه اقتصادنوين از جمله حسين کريمخان ‌زند مديرعامل شرکت بيمه نوين، ساسان معدل مديرعامل شرکت پرداخت نوين، حسن خورسند مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين و محمد رضا سيفي مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري عمران و توسعه پايدار ايرانيان حضور داشتند.

در ادامه اين بازديد، مديرعامل بانک اقتصادنوين به همراه مديران ارشد اين بانک، با حضور در شعب تحت پوشش اين سرپرستي، با همکاران اين شعب ديدار و از نزديک در خصوص مسايل مختلف بانکي با ايشان گفت‌وگو کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: