April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بلیت تک سفره شهری متروی تهران چقدر می‌شود؟پول‌نیوز - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با پیشنهادات ارائه شده در رابطه با افزایش بلیت مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به لایحه پیشنهادی شهرداری تهران، پیشنهاد شده قیمت بلیت مترو در سال ۹۷ افزایش پیدا کند. او در خصوص قیمت‌های در نظر گرفته شده برای انواع بلیت مترو گفت: در حال حاضر بلیت تک سفره داخل شهری ۸۰۰ تومان است و پیشنهاد شده این قیمت به هزار تومان افزایش یابد.

علیخانی ادامه داد: قیمت بلیت تک سفره حومه به تهران ۲ هزار تومان تعیین شده است ضمن اینکه برای بلیت تک سفره فرودگاه امام خمینی قیمت ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به قیمت تمام شده بلیت برای مترو تهران گفت: در حال حاضر ماهانه هر مسافر، قیمت تمام شده ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است، اما به طور متوسط ۵۰۰ تومان پرداخت می‌کند. او تاکید کرد: درآمد حاصل از فروش بلیت‌ها ماهانه ۲۰ میلیارد تومان است، اما هزینه‌های خالص مترو حدود ۸۰ میلیارد تومان است. مترو ماهیانه حدود ۶۰ میلیارد تومان ضرر می‌دهد.



منبع:میزان
برچسب ها: مترو ، تهران ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: