April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۶۴۹۹۱
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
0
پول‌نیوز - مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت بالغ‌بر 416 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دکترای غیر بورسیه دانشگاه‌ها در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اعلام این خبر افزود: به‌منظور اعطای تسهیلات دانشجویی قرض‌الحسنه به دانشجویان دکترای غیر بورسیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تفاهم‌نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری منعقد گردید که از ابتدای این تفاهم‌نامه تاکنون تسهیلات به تعداد 6937 نفرازدانشجویان پرداخت‌شده است.

پرداخت 416 میلیارد ریال وام به دانشجویان دکترای

وی افزود: تسهیلات اعطایی در قالب عقد قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصدوبازپرداخت 60 ماهه طی دو سال پس از فارغ‌التحصیلی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: انعقاد این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها به‌منظور افزایش سطح کیفی آموزشی و در راستای برنامه‌های حمایتی بانک در حوزه علم و دانشگاه صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: