کد خبر: ۲۶۵۱۲۳
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
0
30 نفر از افرادي كه به استخدام شركت مشترک ایران خودرو و آذربایجان درآمده اند با حضور در خطوط توليد ايران خودرو، دوره فني و تخصصي مونتاژ محصول را فراگرفته و براي آغاز به كار در خط توليد در جمهوری آذربايجان آماده شدند.
اهدا گواهينامه پايان دوره توليد خودرو به كارآموزان آذربايجاني
پول‌نیوز - گواهينامه كسب مهارت تخصصي توليد محصول به كارآموزان آذربايجاني براي آغاز به كار در سايت توليدي ايران خودرو در جمهوری آذربايجان اهدا شد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، 30 نفر از افرادي كه به استخدام شركت مشترک ایران خودرو و آذربایجان درآمده اند با حضور در خطوط توليد ايران خودرو، دوره فني و تخصصي مونتاژ محصول را فراگرفته و براي آغاز به كار در خط توليد در جمهوری آذربايجان آماده شدند.

در مراسم اهداي گواهينامه پايان دوره، معاون صادرات و امور بين الملل ايران خودرو كسب مهارت و آموزش توليد كه با همكاري معاونت مهندسي صورت گرفته را سرمايه مهمي براي كاركنان دانست و گفت: اميدوارم كارگران خط توليد در نفت چاله بتوانند توليد كيفي و موفقي را انجام دهند.

مجيد كاوياني افزود: سايت ايران خودرو در جمهوری آذربايجان در نوروز 97 به بهره برداري خواهد رسيد كه طبق استانداردهاي روز طراحي شده و با توجه به بهره مندي از تجهيزات مدرن محصول كيفي را به بازار آذربايجان عرضه خواهد كرد.

وي تاكيد كرد: با رعايت آموزه هاي فني توسط كاركنان و ارايه محصول كيفي، سايت نفت چاله آينده روشني خواهد داشت.

قائم مقام معاونت مهندسي ايران خودرو نيز در اين مراسم بر مسئوليت سنگين نيروهاي استخدام شده در سايت نفت چاله تاكيد كرد و گفت: اين افراد بايد براي نيروهاي بعدي سايت توليدي در انجام كار متعهدانه الگو باشند.

داود خسروي بر حضور منظم و به موقع در خطوط توليد با رعايت نكات ايمني و توليد با كيفيت تاكيد كرد و گفت: رضايت مشتريان منوط به عرضه محصول با كيفيت است كه توسط كارگران خط به توليد مي رسد.

وي همچنين به پيشبرد اهداف توليد اشاره كرد و گفت: با تحقق اهداف توليد، زمينه افزايش توليد و جذب نيروهاي جديد در اين سايت فراهم و آن را تبديل به واحد صنعتي فعال و موثر خواهد كرد.

در ادامه تيمور سالايف مديرعامل شركت مشترک ایران خودرو و آذربایجان با ابراز خرسندي از پايان موفقيت آميز دوره آموزشي در ايران خودرو گفت: با راه اندازي سايت ايران خودرو در آذربايجان روابط و دوستي دو كشور عميق تر خواهد شد. وي افزود: علاقه زيادي به ايران خودرو و محصولات آن دارم و با حضور در خطوط توليد اين شركت حاضر بودم لباس كارگران را بر تن كرده و همپاي آنان در خط تولید کار کنم.

گفتنی است ۳۰ نفر کارگری که به مدت یک ماه در خطوط مونتاژ ایران خودرو آموزش دیده اند آموزه های خود را به عنوان سرگروه به سایر نیروهای شاغل در این سایت منتقل خواهند کرد. سایت مونتاژ محصولات ایران خودرو در آذربایجان در نوروز ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: