کد خبر: ۲۶۵۴۱۳
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
0
پول‌نیوز -  پس از انفجار منزل مسکونی در روستای خاکعلی در ساعت ۱۶: ۴۴ امروز مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شهر قزوین انتقال یافتند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی از وقوع یک انفجار در شهر خاکعلی در بخش بشاریات شهرستان آبیک خبر داد.

محسن ادهمی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی از وقوع یک انفجار در شهر خاکعلی در بخش بشاریات شهرستان آبیک خبر داد و افزود: انتشار گاز و انفجار منزلی مسکونی در روستای خاکعلی یک کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: پس از انفجار منزل مسکونی در روستای خاکعلی در ساعت ۱۶: ۴۴ امروز مصدومان به بیمارستان شهید رجایی شهر قزوین انتقال یافتند.

ادهمی خاطرنشان کرد: این حادثه یک فوتی و ۶ مصدوم به ترتیب سن و درجات سوختگی ۵ ساله ۱۸ درصد، ۸ ساله ۹ درصد، ۸ ساله ۱۳ درصد، ۴۰ ساله ۴۵ درصد، ۶۲ ساله ۴۸ درصد و ۷۵ ساله ۸۵ درصد سوختگی داشتند که به این مرکز منتقل شدند که مراحل درمان بیماران در بدو ورود توسط همکاران انجام شد که حال چهار تن از مصدومان بدحال است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی عنوان کرد: انفجار منزل مسکونی در روستای خاکعلی به علت نشت شدید گاز شهری بوده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قزوین ، نشت گاز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: