کد خبر: ۲۶۶۶۲۹
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹
0
تلاش های دایملر برای خاص بودن این محصول با مشاهده لوگوی "برابوس" روی رینگ ها به نقطه اوج می رسد، با محصولی سرو کار داریم که بزرگترین مرکز تیونینگ جهان روی آن مهندسی کرده و این آسمان شب را تبدیل به یک خودروی خاص می کند.

پول نیوز؛ مازیاردانیالی- اگر از مخاطبان دنیای خودرو و طرفدار کلاس "میکروکار" ها باشید، بی شک یکی از  اولویت های شما اتومبیل محبوب اسمارت خواهد بود. جمع و جور، جادار، پرقدرت و البته زیبا مهمترین ویژگی هایی هستند که می توان برای توصیف محصولات اسمارت از آن استفاده کرد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1994 میلادی و به عنوان یکی از زیرمجموعه های دایملر آ گ آغاز کرد و با پیروی از زبان طراحی خاص خود، تا به امروز هر خودرویی که روانه بازار کرده پرمخاطب بوده است.

همگام با پیشرفت کلاس تولید در صنعت جهانی خودرو، اسمارت نیز نام  خود را به عنوان یکی از طرفداران تولید انواع محصولات ایی وی یا همان اتومبیل های الکتریکی مطرح کرده است که برای امروز نیز تصمیم داریم تا نگاهی به یکی از محصولات این گروه در خانواده اسمارت داشته باشیم.

آنچه که جذابیت مطلب خودرویی ما را افزایش می دهد انتخاب یک محصول تولید ویژه از اسمارت با نام "نایت اسکای" یا آسمان شب است که طبیعتا دارای تفاوت هایی با تولیدات مشابه خود در کلاس عمومی خواهد بود.

لذت رانندگی پاک با

با توجه به نام پروژه قطعا انتظار می رود که خودرو دارای رنگی همسان با آسمان شب باشد. دایملر با معرفی اسمارت ایی کیو فورتو(دو در) و فور فور(4 در) در نظر داشته تا 2 خودروی پاک در کلاس محصولات خیابانی کوچک را روانه بازار کند. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود؛ در کنار رنگ مشکی خاص و بسیار زیبا از خطوط آبی نیز به عنوان مکملی برای نمای خارجی خودرو استفاده شده که هم بر زیبایی افزوده و هم دارای پیام الکتریکی بودن این محصول برای مخاطب است.

لذت رانندگی پاک با

لذت رانندگی پاک با

تلاش های دایملر برای خاص بودن این محصول با مشاهده لوگوی "برابوس" روی رینگ ها به نقطه اوج خود می رسد، بله با محصولی سرو کار داریم که بزرگترین مرکز تیونینگ جهان روی آن مهندسی کرده و این آسمان شب را تبدیل به یک خودروی خاص می کند.

لذت رانندگی پاک با

برابوس برای رینگ ها از نمونه 16 اینچی مونوبلاک VIII آلومنیومی ( 40.6 cm) در هر دو خودرو استفاده کرده است. حاشیه رینگ ها، آینه های جانبی، اسپویلر جلو، ساید اسکیرت ها و دیفیوزر بامپر عقب همگی به رنگ آبی اقیانوسی بخشی از سلیقه برابوس را به نمایش می گذارد. البته در این میان باید توجه داشت تمامی بخش های نامبرده بطور اختصاصی توسط برابوس فقط برای نایت اسکای طراحی و تولید شده اند.

لذت رانندگی پاک با

در فضای داخلی خودرو نیز همه چیز هماهنگی خاصی با نمای بیرونی دارد. به جز کیفیت بالای قطعات می توان به سردنده با لوگوی ایی کیو، پدال ها از فولاد ضد زنگ، بخش های آلومنیومی روی درها، روکش چرم صندلی ها با دوخت سفید، بخش های آبی رنگ روی داشبورد، ترمز دستی با روکش آلومنیوم صیقلی و ... اشاره کرد.

لذت رانندگی پاک با

لذت رانندگی پاک با

لذت رانندگی پاک با

لذت رانندگی پاک با

متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با وضعیت موتوری این خودرو ارائه نشده است. اما اگر همان موتور استاندارد اسمارت را برای آن در نظر داشته باشیم می توان به یک تپنده الکتریکی 60 Kw یا 81 اسب بخاری با گشتاور 160 نیوتن متر اشاره کرد که بیشینه سرعت 130 کیلومتر در ساعت را برای خودرو ممکن می سازد. همچنین فناوری شارژ سریع به اسمارت این امکان را می دهد که طی 40 دقیقه از 10 درصد شارژ به 80 درصد برسد.

لذت رانندگی پاک با

باید توجه داشت زمان شارژ با شارژر استاندارد 4.6 kW به 3.5 ساعت افزایش می یابد. و بازهم با سوکت دیواری خانگی زمان شارژ به حدود 6 ساعت افزایش خواهد داشت.

لذت رانندگی پاک با

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: