کد خبر: ۲۶۷۵۳۴
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
0
پول‌نیوز - هیچ طرحی برای تعطیلی روز چهارم شعبان در مجلس مطرح و مصوب نشده است. اگر طرحی به تصویب برسد تمامی ادارات هم تعطیل هستند و به تبع آن مدارس هم تعطیل خواهند بود.
یک منبع آگاه گفت: فردا مدارس باز است و طرح موضوع تعطیلی مدارس شایعه خنده داری است.

یک منبع آگاه در مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در مورد اخبار پخش شده مبنی بر تعطیلی روز شنبه مدارس گفت: یک کانال جعلی با نام آموزش و پرورش در فضای مجازی اقدام به انتشار خبر تعطیلی مدارس در روز شنبه به مناسبت چهارم شعبان کرده است که این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد: هیچ طرحی برای تعطیلی روز چهارم شعبان در مجلس مطرح و مصوب نشده است. اگر طرحی به تصویب برسد تمامی ادارات هم تعطیل هستند و به تبع آن مدارس هم تعطیل خواهند بود.

این منبع آگاه از مردم خواست به شایعات اینگونه کانال های جعلی دقت نکرده و اخبار دروغ را بیشتر منتشر نکنند و افزود: کانال های رسمی آموزش و پرورش در پیام رسان ها مشخص است و اگر قرار به 
انتشار خبر یا اطلاعیه ای باشد از طریق همین کانال های رسمی منتشر می شود.


منبع:میزان
برچسب ها: تعطیلی مدارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: