کد خبر: ۲۷۲۹۵۱
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
0
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، می‌گوید مانعی برای بازگشت به کشور آن دسته از هنرمندان مهاجری که اقدامی علیه امنیت ملی مرتکب نشده‌اند، وجود ندارد.
بازگشت هنرمندان ایرانی ساکن خارج، بلامانع استپول‌نیوز - محمد اسماعیل سعیدی درباره بازگشت هنرمندان مهاجر به کشور، گفت: تمامی هنرمندانی که که جرم مرتکب نشده‌اند و اقدامی علیه امنیت ملی کشور نکرده‌اند، می‌توانند به کشور بازگردند و مانعی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخشی از هنرمندان از کشور خارج شدند یا در کشور حضور نداشتند که به تدریج این افراد به کشور بازگشتند، افزود: امروز هم فضا برای بازگشت سایر هنرمندانی که در خارج از کشور حضور دارند، مهیا است.

وی تصریح کرد: قطعا هنرمندانی که اقدامات مجرمانه علیه کشور صورت داده‌اند، مشخص و شناخته شده هستند و بجز این افراد که تعداد آن‌ها زیاد هم نیست، مابقی هنرمندان می‌توانند به کشور بازگردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: قطعا همکاری با براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامی نابخشودنی است که میان این این افراد و افرادی که اقدام مجرمانه نداشته‌اند، تفاوت است.
منبع: خانه ملت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: