کد خبر: ۲۷۳۰۰۵
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
0
پول‌نیوز - وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه بین المللی گرگان، ظرفیت پذیرش مسافر این فرودگاه به دو و نیم میلیون نفر در سال خواهد رسید.

عباس آخوندی پس از بازدید از پروژه‌های فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه گلستان یکی از مقاصد عمده گردشگری است، توسعه ارتباطات هوایی داخلی و حتی بین المللی آن اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کنونی ترمینال فرودگاه گرگان ۵۰۰ هزار مسافر است، افزود: از چهار سال گذشته پروژه های مهمی از جمله توسعه ترمینال بین المللی فرودگاه گرگان را آغاز کردیم که پس از افتتاح آن ظرفیت پذیرش مسافر در این فرودگاه به دو و نیم میلیون نفر در سال افزایش می یابد.

آخوندی ادامه داد: این پروژه تاکنون ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچنین از تجهیزات مدرن هوایی فرودگاه بازدید کردیم و سیستم نورپرداز خوبی نصب شده که می‌تواند کلاس فرودگاه را به پرواز سنگین افزایش دهد و هواپیماهای مختلف امکان پرواز و نشست را در این فرودگاه داشته باشند.

وی گفت: در هفته ۹۰ پرواز در فرودگاه گرگان انجام می شود که رشد بسیار خوبی داشته است.

آخوندی یادآور شد: فرودگاه کلاله دیگر فرودگاه استان گلستان هم که مدت ها غیر فعال بوده، فعال شده و در هفته دو پرواز در آن انجام می شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: