کد خبر: ۲۷۳۰۷۵
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
0
پول‌نیوز - سازمان آتش نشانی اسکاتلند از وقوع آتش سوزی بزرگ در کالج هنر "گلاسگو"ی اسکاتلند برای دومین بار طی چهار سال گذشته خبر داد.

سازمان آتش نشانی اسکاتلند از وقوع آتش سوزی بزرگ در کالج هنر "گلاسگو"ی اسکاتلند برای دومین بار طی چهار سال گذشته خبر داد.

این آتش سوزی که از شب گذشته آغاز شده، پس از در بر گرفتن کل ساختمان معماری "مکینتاش" این کالج به دو ساختمان مجاور خود نیز سرایت کرده است.

یکی از ماموران سازمان آتش نشانی اسکاتلند با پیچیده و دشوار خواندن عملیات آتش نشانی به دلیل مهیب بودن حادثه اعلام کرد: بیش از ۱۲۰ آتش نشان از شب گذشته مشغول مهار آتش بوده اند.

از این حادثه تاکنون هیچ تلفات جانی گزارش نشده اما ساکنان خانه های اطراف مدرسه مجبور به تخلیه خانه های خود شده اند.

به گزارش رویترز، ساختمان "مکینتاش" که تولد سبکی جدید در معماری اروپایی قرن بیستم محسوب می شود، در سال ۲۰۱۴ نیز دچار آتش سوزی بزرگ دیگری شده بود که پس از یک سال تعطیلی و با هزینه میلیون ها پوند بازسازی و بازگشایی شده بود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اسکاتلند ، آتش سوزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: