کد خبر: ۲۷۳۷۶۴
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
0
پول‌نیوز - پس از برگزاری تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان، کارلوس کی‌روش به بازیکنان اجازه داد که از اردو خارج شوند و به تفریح بپردازند.

* بازیکنان تیم ملی هم از این فرصت استفاده کردند و به پاساژ گردی، خرید و گردش در شهر مسکو پرداختند و مردم نیز در شهر با دیدن ملی‌پوشان ایران با آن‌ها عکس یادگاری گرفتند و به صحبت پرداختند. نکته جالب در صحبت‌های هموطنان‌مان در مسکو این بود که بیشتر آن‌ها اعتقاد داشتند ایران، پرتغال را شکست خواهد داد و حتی تعدادی از آن‌ها به بازیکنان تیم ملی گفتند بلیت برگشت‌شان به ایران را پس داده‌اند، چون مطمئناً این تیم به مرحله بعد جام جهانی صعود خواهد کرد.

* طارمی، قدوس و عزت‌الهی در جریان تفریح و گردش خود، بازی برزیل و کاستاریکا را از تلویزیون مشاهده کردند.

* مهدی طارمی در صحبت‌های خود در مورد بازی با اسپانیا معتقد بود که الان زمان گفتن ای کاش، اما و اگر نیست و بازی با اسپانیا تمام شده و می‌رویم تا پرتغال را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

قرار است ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران جلسه فنی بازیکنان تیم ملی در هتل برگزار شود و تمام بازیکنان باید تا آن ساعت به هتل برگردند.

تفریح و گردش ملی‌پوشان در مسکو (+عکس)

تفریح و گردش ملی‌پوشان در مسکو (+عکس)

تفریح و گردش ملی‌پوشان در مسکو (+عکس)
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: