کد خبر: ۲۷۳۸۶۴
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
0
پول‌نیوز - پسر جوان، دختر مورد علاقه‌اش را دو شبانه‌روز به گروگان گرفت و با ضربه‌های چاقو، او را تا یک قدمی مرگ پیش برد.

اوایل خرداد امسال زن میانسالی با حضور نزد بازپرس سهرابی در شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی اعلام کرد، دختر ۲۰ ساله‌اش بعد از خروج از آرایشگاه محل کارش ناپدید شده است. با دستور وی تحقیقات پلیسی آغاز شد. روز بعد مادر او در پلیس آگاهی حاضر و با ارائه اطلاعات جدید به پلیس عنوان کرد که دخترش را خواستگار سابقش ربوده و جان او در خطر است.

پلیس در تلاش برای نجات او بود که دختر جوان که از اسارتگاه خواستگار آدم‌ربا گریخته بود به پلیس آگاهی تهران آمد و از او به اتهام آدم‌ربایی و سوء‌قصد به جانش شکایت کرد.

دختر جوان به افسر تحقیق گفت: مرد جوان مغازه پوشاک‌فروشی داشت و مدتی پیش با هم آشنا شدیم. بعد از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم، اما مدتی بعد متوجه شدم او با دوستان نابابی در ارتباط است. همین باعث شد پاسخ منفی به خواستگاری‌اش بدهم. روز حادثه کارم در آرایشگاه تمام شد و به سمت خانه‌ام می‌رفتم که با چاقو مرا تهدید کرد و به زور داخل خودرویش انداخت و ربود. او مرا به خانه‌اش در غرب تهران برد. دو شبانه‌روز گروگان او بودم. کتکم زد، شکنجه‌ام داد و با چاقو بشدت زخمی‌ام کرد. مرگ را با چشمانم دیدم. وقتی حالم بد شد، مرا به درمانگاه برد که از آنجا توانستم فرار کنم.

پلیس در جستجوی آدم‌ربای فراری بود تا این‌که او چند روز پیش بازداشت شد و درباره انگیزه‌اش از این آدم‌ربایی و شکنجه دختر جوان ادعای عجیبی را مطرح کرد و به افسر تحقیق گفت: با شاکی در میهمانی آشنا شدم. به هم علاقه‌مند شده و می‌خواستیم ازدواج کنیم که او همه چیز را به‌هم ریخت و گفت: می‌خواهد با فرد دیگری ازدواج کند. با هم دعوا کردیم و با او کاری نداشتم که دوباره سراغم آمد و گفت: اشتباه کرده و خواست دوباره ارتباطمان شکل گیرد. حرف‌های عجیبی زد مبنی براین‌که از سوی افرادی با برنامه وارد زندگی‌ام شده است. اجیر شده تا از من و خانواده‌ام اخاذی کند. می‌گفت: آن‌ها از رابطه‌مان فیلم و عکس گرفته و حتی سه میلیون تومان از پدرم اخاذی کرده‌اند. با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم و شکنجه‌اش داده و با چاقو زخمی‌اش کردم. حالش بد شد و از ترس این‌که بمیرد به درمانگاه بردم که از آنجا فرار کرد و سرانجام من دستگیر شدم.


منبع: جام جم
برچسب ها: آدم ربا ، خواستگار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: