April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۶۲۲۰
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
0
عضو کمیسون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: قطعا خطر انقراض حیات وحش باید با منع صدور مجوز برای شکارچیان خارجی متوقف شود.
آژیر خطر انقراض حیات‌وحش با صدور پروانه شکار برای شکارچیان خارجیپول‌نیوز - علی ابراهیمی درباره صدور شکار برای شکارچیان خارجی در مناطق حفاظت شده،گفت: رویه ناصحیح سازمان محیط زیست با صدور مجوز برای شکارچیان خارجی توجیه‌ای ندارد زیرا با این نوع از اقدامات، بطورمستقیم به سمت انقراض وحوش در کشور حرکت می‌کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان محیط زیست می بایست پاسخگویی حضور شکارچیان خارجی  برای شکار در ایران  باشد، تصریح کرد: نباید به قیمت ارزآوری در کشور، انقراض وحوش را  رقم زد.

ابراهیمی افزود: رویه ناصحیح محیط زیست برای صدور مجوز برای شکارچیان خارجی که در مناطق حفاظت شده دست به شکار می زنند به هیچ وجه ممکن پسندیده نیست.

وی ادامه داد: مسئولان محیط زیست، پس از پایان تعطیلات مجلس شورای اسلامی می‌بایست پاسخگو حضور شکارچیان  خارجی در  کشور برای شکار در مناطق حفاظت شده باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: خطر انقراض وحوش با عدم صدور مجوز برای شکارچیان خارجی متوقف شود
منبع: خانه ملت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: