کد خبر: ۲۷۶۶۶۹
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
0
سایپا رهام یک خودروی سدان است که با وزن 1260 و 1330 کیلوگرم در نوع گیربکس اتوماتیک و دنده ایی و با رینگ های 15 و 16 اینچی به بازار عرضه می شود.

پول‌نیوز - جديدترين محصول سايپا مبتني بر مگاپلتفرم SP100 با حضور مدیر عامل و مسئولان این شرکت در نمايشگاه خودرو شيراز معرفي شد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، سایپا رهام یک خودروی سدان است که با وزن 1260 و 1330 کیلوگرم در نوع گیربکس اتوماتیک و دنده ایی و با رینگ های 15 و 16 اینچی به بازار عرضه می شود.

خودروی جدید سایپا در شیراز رونمایی شد

در محصول جديد سايپا، امكانات و ويژگي هايي شامل: فرمان برقي، ترمز اضطراري و اي بي اس، سيستم كنترل پايداري، سانروف، 6 كيسه هوا، ايمني عابر پياده، مانيتور نمايش اطلاعات خودرو، سنسور پارك و دوربين عقب، كروز كنترل، سيستم تهويه اتوماتيك و... پيش بيني شده است.

رهام از یک موتور 1650 سی سی با استاندارد آلودگی یورو5 بهره مند است که 113 اسب بخار قدرت و گشتاور 154 نیوتن متری داشته و بناست تا با دو  گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شود.

مدیر عامل سایپا: رهام اولین محصول بر روی پلت فرم جدید SP100 است

در مراسم رونمایی از این خودرو محسن جهرودی مدیر عامل سایپا با بیان اینکه امروز اولین محصول ایرانی بر روی پلت فرم داخلی SP100 با نام رهام معرفی می شود خاطر نشان کرد: رهام یک محصول است که در سرزمین اصیل فارس معرفی می شود.

جهرودی افزود: علت معرفی رهام در فضای کنونی صنعت و اقتصاد کشور این است که نشان دهیم موضوع تحریم یک جوک است.

مراسم معرفی محصول رهام سایپا با حضور استاندار استان فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و مدیران گروه خودروسازی سایپا در حاشیه هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد.

برچسب ها: خودرو ، سایپا ، شیراز ، نمایشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: