April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۷۹۰۴
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
0
پول‌نیوز -  ستاره برزیلی گفت که درون او یک کودک زندگی می‌کند و کودک درون او مرتبا دلش می‌خواهد با دنیا شوخی کند.

نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه پاریسن ژرمن به اعتقاد اغلب کارشناسان عملکردی کاملا ناامیدکننده در جام جهانی روسیه داشت. هر چند بسیاری انتظار داشتند او لقب برترین بازیکن این جام را از آن خود کند. نکته مهم دیگر درباره زمین خوردن‌ها متعدد او در طول بازی و دردکشیدن‌های مصنوعی پس از هر خطا بود. ستاره برزیلی بتازگی در یک مراسم تبلیغاتی مدعی شد که بعد از جام جهانی بازیکنی متفاوت و انسانی جدید شده است.

به گزارش یورونیوز نیمار گفت: «میخ استوک در ران پا، ضربه به پا، کوبیدن روی پا. شاید فکر کنید اغراق می‌کنم و گاهی هم همینطور است. ولی واقعیت این است که من در زمین سختی می‌کشم. شما از بیرون زمین هیچ ایده‌ای ندارید که چه اتفاقاتی در داخل زمین برایم رخ می‌دهد. وقتی بدون صحبت با مطبوعات زمین را ترک می‌کنم، به این خاطر نیست که فقط بردن را دوست دارم، به این خاطر است که هنوز یاد نگرفته ام چطور شما را نا امید کنم.»

ستاره برزیلی گفت که درون او یک کودک زندگی می‌کند و کودک درون او مرتبا دلش می‌خواهد با دنیا شوخی کند. نیمار در این گفتگو تاکید کرد که کودک درونش گاهی هم می‌خواهد جهان را کمی عصبانی کند. او گفت: برای شنیدن و فکر به انتقادات اندکی زمان نیاز داشته است، اما امروز فکر و قلبش بروی همه چیز باز است.

برچسب ها: نیمار ، جام جهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: