April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۳۸۱
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
0
پول‌نیوز - مدیر تیم فوتبال امید تاکید کرد در‌های این تیم به روی بازیکنان شایسته حتی بعد از بازی‌های آسیایی بازخواهد بود.

 حمید استیلی در مراسم بدرقه تیم فوتبال امید ایران به بازی‌های آسیایی که عصر امروز شنبه برگزار شد ضمن اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: باید تشکر کنم از همه کسانی که کمک کردند تا تیم امید به این مرحله برسد. مربیانی که برای تیم امید زحمت کشیدند و مسئولانی که حمایت کردند تا با تیم زیر ۲۱ سال راهی جاکارتا شویم.

وی ادامه داد: برای انتخاب تیم امید حدود ۱۰۰ بازیکن را زیر نظر گرفتیم و اردو‌های مختلفی را برگزار کردیم تا در نهایت به نفرات فعلی رسیدیم. البته انتخاب ۲۰ بازیکن کار بسیار سختی بود، اما ناچار شدیم چند بازیکن خوب را کنار بگذاریم.

استیلی افزود: البته این پایان راه نیست و بعد از بازی‌های آسیایی در‌های تیم ملی به روی همه بازخواهد بود و قطعا بازیکنان شایسته دیگری می‌توانند به اردوی تیم امید اضافه شوند. ضمن اینکه بازیکنانی هم که کنار گذاشته شده اند دوباره به تیم دعوت خواهند شد.

مدیر تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: سعی کردیم بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم تا بتوانیم با موفقیت در بازی‌های آسیایی باعث شادی مردم ایران شویم. قطعا این تیم می‌تواند در آینده نتایج خوبی کسب کند و طلسم حضور در المپیک را بشکند و به تیم ملی هم کمک کند.

منبع: مهر
برچسب ها: حمید استیلی ، فوتبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: