April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۳۹۰
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
0
پول‌نیوز - نخستین دوره رقابت‌های وزنه بردای قهرمانی بانوان کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان عصر شنبه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در مشهد پایان یافت.

سرپرست هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه با حضور ۱۷۰ وزنه بردار از ۲۰ استان کشور در مشهد آغاز شد و عصر شنبه با اعطای نشان به تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

علیرضا حبیب پور افزود: خراسان رضوی در رده سنی نوجوانان با کسب ۳۱۸ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و آذربایجان شرقی با ۲۸۱ امتیاز و لرستان با ۲۳۲ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز گلستان با ۱۶۸ امتیاز، خراسان رضوی با ۱۵۹ امتیاز و کرمانشاه با ۱۵۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

حبیب پور خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم‌های گیلان با ۴۶۸ امتیاز، خراسان رضوی با ۴۳۳ امتیاز و فارس با ۳۸۴ امتیاز به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: وزنه برداری ، ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: