April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۷۸۶۵۸
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
0
پول‌نیوز - مدیرکل محیط زیست استان کرمان از شهادت محیط‌بان علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان اظهار داشت: علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مجروح و روانه بیمارستان شد، اما متاسفانه به علت شدت جراحت به شهادت رسید.

رضا جزینی زاده اظهار کرد: محیط بانان از فعالیت صیادان غیرمجاز در یکی از روستا‌های شهرستان راور مطلع و برای برخورد با آن‌ها راهی منطقه شدند.

وی با بیان اینکه عصر امروز در درگیری بین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان راور با متخلفین شکار در ارتفاعات خورند شهرستان راور یکی از محیط بانان بنام علی خواجویی مورد اصابت سه گلوله جنگی از ناحیه شکم قرار گرفت که با هماهنگی لازم با مدیر کل امنیتی استانداری و فرمانداری راور و زرند یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شد، اما متاسفانه محیط بان خواجوی به شهادت رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان افزود: نیرو‌های انتظامی شهرستان‌های مجاور و یگان‌های تکاور و نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان جهت تعقیب و دستگیری متخلفین به منطقه روانه شدند که خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.
منبع: مهر
برچسب ها: محیط بان ، کرمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: