April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۰۰۱۴
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
0
پول‌نیوز - «سپیده توکلی» رکورد دار پرش ارتفاع ایران گفت: چنانچه رکورد خود را ۲ سانتی متر بهبود ببخشم، در بازی‌های آسیایی مدال خواهم گرفت.

«سپیده توکلی» رکورد دار پرش ارتفاع ایران تمرینات آماده سازی خود را پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی زیر نظر مربی خود در تهران پشت سر می‌گذارد و طی روز‌های آینده به همراه تیم ملی دو و میدانی به هجدهمین دوره بازی‎های آسیایی در جاکارتا اعزام می‌شود تا برای سومین بار حضور در بازی‌ها را تجربه کند.

سپیده توکلی از اینکه در ترکیب تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی حضور دارد ابراز خرسندی کرد و افزود: تجربه حضور در ۲ دوره بازی‌های آسیایی را دارم و در این دوره از بازی‌ها به دنبال کسب نتیجه بهتر و حتی مدال هستم.

وی افزود: به طور حتم با انرژی در این مسابقات حاضر خواهم شد، چون فصل خوبی از تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته ام و نتایج خوبی نیز کسب کرده ام.

این قهرمان و رکورد دار ماده پرش ارتفاع ایران ادامه داد: در حال حاضر از مسئولان ورزش کشور می‌خواهم اعضای کادر فنی و ورزشکاران را برای شرکت هرچه قدرتمندتر در این رقابت‌ها حمایت کنند و به آنان انرژی مثبت دهند.

توکلی درباره برنامه‌های آماده سازی اش برای بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز گفت: با همکاری فدراسیون دو و میدانی برنامه‌های مطلوبی برای آماده سازی برای شرکت در این رقابت‌ها پشت سرگذاشته ام و در اردیبهشت ماه گذشته رکورد ملی پرش ارتفاع ایران را در مسابقات لیگ طلایی ارتقا دادم.

وی افزود: علاوه بر این برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های بین المللی بلاروس و ترکیه هم شرکت کرده و در حال حاضر نیز تمریناتم را در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران زیر نظر سازمان تیم‌های ملی با مربی اختصاصی ام دنبال می‌کنم.

قهرمان پرش ارتفاع ایران در خصوص رکوردش در این ماده و جایگاهش با این رکورد در تازه‌ترین رده بندی قهرمانان این رشته در آسیا نیز عنوان کرد: رکورد شخصی ام در حال حاضر یک متر و ۸۴ سانتی متر است؛ من این رکورد را امسال ثبت کردم و با این نتیجه در رده پنجم پرش ارتفاع آسیا هستم، ولی چنانچه بتوانم رکوردم را در بازی‌های آسیایی ارتقا و آن را تا مرز یک متر و ۸۶ سانتی متر برسانم، کسب مدال برایم دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: دوومیدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: