کد خبر: ۲۸۲۳۶۶
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
0
این بانک همچنین جزو بانک های دارای بیشترین سهم از تعداد و مبلغ تراکنش های صادر شده و پذیرش شده در تیر ماه سال جاری قرار گرفته است.
بانک ملی دارای بیشترین کارت برداشت تراکنش دار در نظام بانکی
پول‌نیوز - گزارش جدید شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان می دهد بیشترین کارت برداشت تراکنش دار در نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک همچنین جزو بانک های دارای بیشترین سهم از تعداد و مبلغ تراکنش های صادر شده و پذیرش شده در تیر ماه سال جاری قرار گرفته است.

از نظر مبلغ و تعداد تراکنش های شاپرکی نیز بانک ملی ایران رتبه دوم در نظام بانکی را به خود اختصاص داده و از نظر مبلغ گردش مالی شاپرکی که شامل مجموع مبالغ صادرکنندگی و پذیرندگی بانک است، بانک ملی ایران همین رتبه را دارد.

بانک ملی ایران از مدت ها پیش با توسعه ابزارهای بانکداری دیجیتال، تلاش کرده ارائه خدمات بانکی غیرحضوری را در میان مشتریان نهادینه کرده و با این اقدام علاوه بر کاهش هزینه ها، سرعت و دقت عملیات بانکی را برای مشتریان افزایش دهد.

بانکداری مبتنی بر اینترنت نیز در بانک ملی ایران بسیار مود توجه بوده، به طوری که سامانه های «بام» و «بله» امروز به یکی از پرکاربردترین ابزارها در این حوزه تبدیل شده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: