April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۹۰۷۴
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
0
 پول‌نیوز - رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری با بیان اینکه در مرز مهران کمبود اتوبوس نداریم، گفت: دریافت کرایه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی از زوار اربعین صحت ندارد.

در پی اعلام برخی دستگاه های متولی ساماندهی پایانه های مرزی ورودی زائران اربعین مبنی بر عدم وجود ناوگان اتوبوسرانی به تعداد کافی برای بازگشت زائران به خصوص در مرز مهران، تعدادی از زائران اعلام کردند که برخی رانندگان ارقام بالایی برای جابجایی زائران به سایر شهرها مطالبه می کنند.

در این ارتباط احمد رضا عامری،رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب دریافت رقم ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی از سوی برخی رانندگان اتوبوس از زوار گفت: ساعتی پیش با نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر در مرز مهران صحبت کردم و این ارقام صحت ندارد.

وی افزود: تعداد مسافران بسیار کمتر از آنچه اعلام شده است و اصلاً مسافری وجود نداردکه مسافران اتوبوس بخواهند مبالغ ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی از آنها مطالبه کنند.

این فعال صنفی حمل و نقل مسافری گفت: از سوی دیگر بسیاری از مسافران که پول های خود را در عتبات عالیات خرج کرده اند به اندازه کافی پول ندارند که بخواهند به اتوبوس ها بدهند و حاضر نیستند این مبالغ را به رانندگان پرداخت کنند.

عامری با تأکید بر اینکه مشکل کمبود ناوگان اتوبوسرانی در مرز مهران نداریم، خاطرنشان کرد: زمانی این اتفاقات رخ می دهد و بازار سیاه برای کرایه اتوبوس ایجاد می شود که کمبود اتوبوس داشته باشیم. در حال حاضر چنین کمبودی وجود ندارد.

به گفته وی، اتوبوس ها در پایانه برکت مستقر هستند که هم پلیس امنیت و هم پلیس راهنمایی و رانندگی در این پایانه مستقر بوده و در صدور صورت وضعیت ها نظارت می شود.

وی افزود: ممکن است ارقامی که در برخی از رسانه ها ذکر می شود مربوط به سواری ها باشد و برخی مسافران به دلیل خستگی راه، مجبور به پرداخت این مبالغ باشند اما رانندگان اتوبوس های مستقر در مرز، چنین ارقامی را دریافت نکرده اند.
منبع: مهر
برچسب ها: اتوبوس ، مرز مهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: