April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۸۹۶۳۲
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
0
شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در فصل تابستان ١٣٩٧ برابر است با ٢٨٥,١ که نسبت به فصل قبل٨.٧ درصد افزایش یافته است.
قیمت تولیدکننده خدمات در تابستان 8.7 درصد افزایش یافتپول‌نیوز - شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای 100=1390) در فصل تابستان ١٣٩٧ برابر است با ٢٨٥,١ که نسبت به فصل قبل٨.٧ درصد افزایش یافته است.

شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می­شود.

شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای 100=1390) در فصل تابستان ١٣٩٧ برابر است با ٢٨٥,١ که نسبت به فصل قبل٨.٧  درصد افزایش یافته است.

تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با 334.8 ، که نسبت به فصل قبل ٧.٨ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با 372.7  که نسبت به فصل قبل ٩ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با 337.7 که نسبت به فصل قبل 15.2 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با 293.2 که نسبت به فصل 5.5 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل تابستان ١٣٩٧ برابر است با 215.3  که نسبت به فصل قبل ٥.٢ درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل تابستان ١٣٩٧ برابر است با 265.7که نسبت به فصل قبل ١.٥ درصد افزایش یافته است.

 شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با 415.6  که نسبت به فصل قبل ٨.٢   درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با 306.1 که نسبت به فصل ٦ درصد افزایش یافته است.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: