April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۱۵۱۸
۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
0
پول‌نیوز - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان های گیلان، مازندران، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و فارس شاهد بارش باران هستیم و در برخی از محورها در استان های تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان و ایلام نیز بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محور فیروزکوه نیز بارانی گزارش شده است، گفت: در محور پونل به خلخال، گردنه اسدآباد، ارتفاعات هراز و چالوس نیز بارش برف گزارش شده است که لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک در محور هراز و به خصوص در محدوده نارنجستان و پلور سنگین است. در محور چالوس نیز شاهد ترافیک پرحجم در طول محور و ترافیک نیمه سنگین در محدوده مرزن آباد هستیم.

رحمانی ادامه داد: در محورهای کرج - قزوین و کرج - تهران نیز ترافیک نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی جاده های کشور مناسب سفرهای غیرضروری نیست، گفت: در همین راستا توصیه ما به شهروندان این است که سفرهای تفریحی و غیرضروری خود به ویژه به مقصد استان های سردسیر و جاده های کوهستانی را به زمان دیگری موکول کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: