April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرپرست فدراسیون هندبال: وزیر ورزش همواره بر حمایت از ورزش بانوان تاکید دارند
پول‌نیوز - تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از 6 اردوی تمرینی هفتم آذرماه متشکل از 18 بازیکن و 5 کادر فنی به هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا اعزام شد.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال کشورمان پیش از آغاز دیدار اول زنان هندبالیست ایران به خبرنگار پول نیوز گفت: پیش از ورود بنده به فدراسیون، تیم ملی 5 اردو را پشت سر گذاشته بود. با بررسی ها و جلساتی که با دبیر فدراسیون و کمیته مسابقات داشتیم به این نتیجه رسیدیم اردوی ششم و آخر تیم ملی هندبال بانوان در تالار هندبال برگزار شود که خوشبختانه این اردو نیز به خوبی برگزار شد و تیم ملی بانوان با آمادگی کامل و با روحیه خوبی به کشور ژاپن اعزام شد.

دولو سرپرست فدراسیون هندبال همچنین از برطرف شدن مشکلات مالی تیم ملی پیش از اعزام به هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی گفت: طی مکاتباتی که پیرامون مشکلات ارزی و ریالی با دکتر داورزنی  معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان و خانم دکتر محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش صورت گرفت بودجه مناسبی برای اعزام تیم ملی هندبال بانوان اختصاص یافت و در نتیجه این تیم بدون وجود مشکل و یا حاشیه خاصی به مسابقات اعزام شد.

دولو درخصوص مسابقات و حریفان تیم ملی بانوان نیز گفت: هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۰ تیم روزهای ۹ تا ۱۸ آذرماه در کوماماتوی ژاپن برگزار می شود. تیم ایران در گروه اول این مسابقات با تیم های ژاپن، نیوزلند، استرالیا و قزاقستان هم گروه است.

سرپرست فدراسیون هندبال: وزیر ورزش همواره بر حمایت از ورزش بانوان تاکید دارند

*از توانمندی لژیونرها استفاده خواهیم کرد

سرپرست فدراسیون هندبال اظهار کرد: 13 لژیونر هندبالیست در باشگاههای مختلف جهان مشغول به بازی هستند و تلاش ما بر این است که در آینده از توانایی این بازیکنان ارزشمند در تیم ملی کشورمان بهره مند شویم.

*حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش قهرمانی بانوان

دولو نگاه مثبت دکتر سلطانی‌فر به عنوان متولی ورزش کشور به بانوان را بی‌سابقه خواند و ادامه داد: این جای بسیاری خوشحالی دارد که در جایگاه اول ورزش کشور چنین شخصیتی با این دیدگاه مثبت قرار گرفته است و شخص ایشان همواره تاکید کرده اند باید از تمام توان و ظرفیت ها استفاده کنیم تا ورزش بانوان و دختران ما به جایگاه واقعی خود برسند.

دولو همچنین با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدانهای بین المللی؛ این امر دینی و فرهنگی را مهم دانست و گفت: توجه به عفاف در بین ورزشکاران مرد و حجاب در میان بانوان ورزشکار قابل ستایش است.

دولو در ادامه اظهار کرد: هندبال کشور از زیرساخت های خوبی بهره منده است و این پتانسیل وجود دارد که میزبان رویدادهای بین المللی باشیم ضمن اینکه ما در گذشته میزبان مسابقات آسیایی بوده ایم.

دولو درباره المپیاد استعدادهای برتر که هم اکنون در حال برگزاری است گفت: فدراسیون هندبال در 3 بخش هندبال پسران، هندبال دختران و هندبال ساحلی و مجموعاً  از بین 1350 نفر شرکت کننده رده سنی 12 تا 15 سال در این المپیاد به دنبال جذب استعدادها و نخبگان این رشته ورزشی است تا در نهایت با بسته حمایتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان تدارک دیده شده این نخبگان را جذب و آماده مسابقات المپیک 2022 سنگال کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: