April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۲۲۴۳
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
0
اعطای گواهینامه 9001:2015 ISO به بانک دی
پول‌نیوز - بانک دی، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 از نهاد گواهی دهنده مورد تایید سازمان بین المللی استاندارد و مورد تایید نظام تایید صلاحیت ایران وابسته به سازمان ملی استاندارد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آذر محصصی، مدیرکل طرح و توسعه بانک دی با اعلام این خبرگفت: تمام تلاش بانک دی برای بهبود فرآیندها و پیاده سازی سیستم های یکپارچه مدیریت کیفیت،  افزایش رضایتمندی مشتریان است تا از طریق برقراری حس اطمینان در میان مشتریان و ذینفعان، ارتباطات درون و برون سازمانی بهبود یابد.

محصصی با اشاره به لزوم توجه به بهبود بهره وری در بانک تصریح کرد: پایش فرآیندهای سازمان و شناخت مسیرهای ممکن برای بهبود فرآیندها یکی دیگر از وجوه التزام به سیستم مدیریت کیفیت است که سبب ایجاد بهبود در چرخه کم بازده کاری و کاهش اتلاف زمان و هزینه برای بانک می شود.

وی نیز با تاکید بر اهمیت به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی در سازمان‌ها گفت: همواره برای مقایسه کارکرد سازمان ها و سنجش میزان پیشرفت در به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت و جلب رضایت مشتریان، نیاز به وجود استانداردها و مقیاس هایی است که بتوان براساس آن ها مقایسه صحیح تر و موثرتری را صورت داد که استاندارد ISO 9001 متداول ترین استاندارد بین المللی است که در این زمینه تدوین شده است.

محصصی با اشاره به اهتمام اداره کل طرح و توسعه و پیگیری های مجدانه دایره مدیریت کیفیت و سرآمدی برای استقرار استاندارد ISO9001:2015 و تقدیر از مدیران و نمایندگان سایر واحدها در بانک ، تصریح کرد: از آنجا که به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است که می تواند عملکرد کلی سیستم را بهبود ببخشد و مبنای مناسبی برای برنامه های توسعه‌ای پدید آورد ، استاندارد باید به عنوان یک ابزار بهبود مدیریت کسب و کار شناخته شود تا سازمان بتواند برای ارزش گذاری، بهبود عملیات و کاهش ریسک‌ها از آن استفاده کند.

مدیرکل طرح و توسعه  بانک دی با اشاره به مزایای پیاده سازی الزامات این استاندارد گفت: توانایی ارایه پیوسته محصولات و خدماتی که الزامات مشتری و قانونی را برآورده کرده و ارزش پیشنهادی قابل توجهی را به مشتری ارایه می کند، افزایش مجال هایی برای ارتقای رضایت مشتری، پرداختن به ریسک ها و فرصت های همسو با اهداف سازمان و همچنین توانایی اظهار انطباق با الزامات خاص سیستم مدیریت کیفیت، از مهم ترین مزایای بالقوه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت است.

گفتنی است، طراحی و پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت، که بر اساس ویرایش جدید و از سال 1396 در بانک دی آغاز شده بود در آبان ماه سال جاری توسط نهاد مورد تایید صلاحیت سازمان بین المللی و همچنین نظام تایید صلاحیت ایران ،وابسته به سازمان ملی استاندارد،انجام شد و پس از رفع عدم انطباق های مشاهده شده، گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 به این بانک اعطا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: