April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۲۴۱۶
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
0
طرح مهارت آموزی و کارآفرینی سربازان وظیفه کلید خورد
پول‌نیوز - با حضور محمدحسین حسین زاده راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سردار سید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) ستاد کل نیروهای مسلح، اجرای طرح مهارت آموزی و کار آفرینی سربازان وظیفه با کمک تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت در استان خوزستان کلید خورد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدحسین حسین زاده در سفر یک روزه به این استان در جمع فرماندهان نظامی و سربازان وظیفه خوزستان به تشریح فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت پرداخت.

وی با اشاره به تفاهم نامه شبکه توسعه اجتماعی رسالت با قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه (سربازان) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این تفاهم نامه به منظور توانمند سازی و مهارت آموزی سربازان در پادگان های نیروهای مسلح است، با این هدف که سربازان علاوه بر آنکه در دوران سربازی مهارتی را بیاموزند، درآمدزایی نسبی نیزداشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: