April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۴۶۰۳
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
0
در این نشست دو ساعته که مدیر امور ناحیه دو این بانک و مدیران شعب استان های فارس، مازندران و سمنان حضور داشتند، مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان دریافت و راهکارهای لازم ارائه شد.
نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد
پول‌نیوز - سومین نشست تلفنی مدیران عملیاتی بانک رفاه با مشتریان، با هدف پاسخگویی و پیگیری امور مشتریان در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این نشست دو ساعته که مدیر امور ناحیه دو این بانک و مدیران شعب استان های فارس، مازندران و سمنان حضور داشتند، مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان دریافت و راهکارهای لازم ارائه شد.

این سلسله نشست های تلفنی مدیران عملیاتی بانک با مشتریان در راستای پاسخگویی شفاف و برقراری ارتباط نزدیک مشتریان با مدیران صورت می پذیرد و تاکنون مدیران ناحیه یک، سه و مناطق تهران پاسخگوی مشتریان بانک بوده و بسیاری از مسائل و چالش های مشتریان بانک رفاه کارگران در قالب این نشست های مستقیم تلفنی رسیدگی شده است.

بانک رفاه براساس رسالت خود به عنوان یک نهاد مالی- اجتماعی تداوم این گونه نشست ها را دنبال می‌کند تا به عنوان بخشی از تعهدات اجتماعی خود با برقراری ارتباطات و پیگیری ها، رضایت تمام ذی نفعان و مشتریان را محقق سازد.

گفتنی است، ناحیه دو بانک رفاه شامل استان های خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان، گلستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و بوشهر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: