کد خبر: ۲۹۴۶۷۷
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
0
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: افزایش ۲ برابری قیمت مواد شوینده صحت ندارد.
افزایش 2 برابری قیمت موادشوینده صحت نداردپول‌نیوز - بختیار علم‌بیگی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، درباره شایعه افزایش قیمت مواد شوینده در بازار اظهار کرد: افزایش ۲ برابری قیمت مواد شوینده صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ۲ برابری در بازار صحت ندارد، تصریح کرد: قیمت مواد شوینده در بازار حداکثر ۵۰ تا ۶۰ درصد و در بسیاری از موارد کمتر از ۵۰ درصد افزایش داشته است، این درحالی است که نیاز مردم به این مواد بیشتر است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که در شب عید نوروز مشکلی در بازار به‌وجود نیاید.

علم بیگی درباره میزان ارزپذیری محصولات صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی گفت: مواد اولیه ایرانی با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه بوده‌اند و می‌توان گفت موادی که از طرف پتروشیمی‌ها مانند پلیمرها تحویل می‌گرفتیم، افزایش قیمت داشته که هزینه‌های تولید را بالا برده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، در ادامه از تأمین مواد شوینده تا پایان سال خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه خرید مواد بهداشتی در گذشته با دلار ۴۲۰۰ تومانی خریداری می‌شد، اما در حال حاضر خرید آن به بیش از ۷  هزار تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت در بازار وجود نداشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: