April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۵۳۲۸
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
0
پول‌نیوز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در راستای حمایت از حقوق عامه به موضوع ریزش سنگ در جاده چالوس ورود کرد و گفت: در صورت احراز قصور و یا اهمال از جانب هر یک از متولیان و مسئولان مربوطه، این افراد تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از ورود دادستانی به موضوع ریزش سنگ از کوه در روز‌های گذشته در جاده چالوس خبر داد و بیان کرد: ریزش سنگ در دو محدوده از جاده چالوس موجب مسدود شدن جاده، ایجاد مشکلاتی برای ساکنان منطقه، رانندگان خودرو‌های عبوری و ایجاد خسارت به چند دستگاه خودرو و مجروح شدن تعدادی از رانندگان و سرنشینان خودرو‌ها شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: دادستانی در راستای حمایت از حقوق عامه به این موضوع ورود کرد و معاون دادستان موظف شد تا به قید فوریت همراه کارشناسان و مسئولان دستگاه‌های متولی از محل حادثه بازدید و بررسی میدانی دقیق انجام دهند.

وی تصریح کرد: در صورت احراز قصور و یا اهمال از جانب هر یک از متولیان و مسئولان مربوطه، این افراد تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

روز گذشته در پی ریزش کوه در جاده کرج - چالوس، چهار نفر مصدوم و پنج خودرو آسیب دیدند و متعاقب این حادثه، سقوط بهمن درمحدوه پیچ سرهنگ جاده کرج - چالوس سبب انسداد این محور شد.
برچسب ها: ریزش سنگ ، جاده چالوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: