کد خبر: ۲۹۵۸۲۰
۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
0
اینجا هیچ محدودیتی برای تغییرات وجود ندارد؛ مکانی که خودروی 100 اسب بخاری با شخصی سازی های حرفه ایی به 1200 اسب بخار نزدیک می شود، اینجا غرش سیلندرها حرف اول را می زند.

پول نیوز- اینجا هیچ محدودیتی برای تغییرات وجود ندارد؛ مکانی که یک خودروی 100 اسب بخاری با شخصی سازی های حرفه ایی به 1200 اسب بخار هم نزدیک می شود، اینجا هیجان و غرش سیلندرها حرف اول را می زند. ماجراجویی خودرویی خود را با تیونینگ خاص ترین های پول نیوز دنبال کنید. "پیستون پاور" آرشیویی از جذاب ترین تغییراتی است که تا کنون روی خودروها اعمال شده است. 

" برای مطالعه هر مورد روی عنوان مطلب یا تصویر نمایه آن کلیک کنید"

مامبای سبز

مجله تیونینگ پول نیوز

نقش اصلی پروژه را یک کوروت استینگ ری 1968 برعهده دارد. فاصله کوتاه بین محورها و نسبت عالی میان وزن و قدرت موجب شده تا علاوه بر زیبایی، بستر مناسبی نیز برای اجرای تغییرات روی قوای محرکه خودرو فراهم باشد.


آئودی تی تی کوپه با تیونینگ آ ب ت(+عکس)

مجله تیونینگ پول نیوز

تی تی جز خودروهایی است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. طراحی چشم نواز و بی نقص با کدهایی که از فولکس واگن بیتل همراه خود دارد موجب شده تا تی تی یک محصول اسپرت متفاوت باشد.



وی 40 با امضا هایکواشپورتیو(+عکس)

مجله تیونینگ پول نیوز

خودروهایی در کلاس مشابه وی 40 که عموما طراحی جذابی دارند؛ سوژه بسیاری از پروژه های تیونینگ قرار می گیرند. وی 40 نیز این شانس را داشت تا نقش اول یک همکاری استثنایی میان کمپانی مذکور و هایکواشپورتیو باشد.


خوکی که یک آفرودر است! (+عکس)

مجله تیونینگ پول نیوز

 هر چند که ظاهر آن ممکن است کمی مخاطب را در توانمندی افرودی این خودرو به شک بیاندازد اما اتفاقا همین طراحی شاسی یکی از نقاط قوت خانواده تی پی به شمار می رود.


زنوو؛ هیولای اسکاندیناوی!(+عکس)

تیونینگ با پول نیوز

افسانه ای است که از سال 2008 آغاز شده و طی این سال ها به تدریج مراحل رشد را پشت سر گذاشته است. این سوپر اسپرت توسط کارخانه خودروسازی "زنوو" در شیلند دانمارک توسعه یافته است.

شاسی بلند جمع و جور با موتور یک کوپه قدرتمند!(+عکس)

مجله ای برای ماشین بازها!

برای امروز هم یک ماجراجویی خودرویی برایتان آماده کرده ایم که معجون حاصل از آن نه تنها غافلگیر کننده است بلکه تصور آن نیز کاملا خارج از چارچوب های ذهنی قرار دارد. 



فاب دیزاین و فرزند عضلانی مرسدس!(+عکس)

پیستون پاور؛ تیونینگ با پول نیوز

اس ال اس به عنوان یکی از برترین خودروهای اسپرت جهان در همان حالت استاندارد کارخانه ای نیز آنقدر جذابیت دارد که شاید نیازی به تغییرات احساس نشود...


اس آر آوتو به عنوان بزرگترین فعال حوزه تیونینگ خودرو در کانادا بالغ بر 15 سال ارتباط و همکاری نزدیک با برترین تیونرهای جهان و تامیین کنندگان قطعات دارد.



شاهکاری با حضور ماستنگ! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

هنوز هم یک ماستنگ کلاسیک را به تازه ترین خلاقیت های کمپانی فورد ترجیح می دهیم و این دقیقا همان حسی است که تیونرهای برجسته نیز در آن شریک هستند.



5 سال کار برای خلق یک شاهکار خودرویی! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

انتخاب نوع خودرو در این پروژه خود نمایانگر تصمیم توسعه دهندگان آن برای ارائه یک محصول کمیاب و یا بهتر بگوئیم "تک" در دنیای تیونینگ است چرا که انتخاب یک پونتیاک، کامارو، باراکودا یا هر عضلانی دیگر؛ هر چقدر هم که نتیجه کار کم نظیر باشد نمی تواند برچسب تک بودن را با خود حمل کند.

 


دارت56؛ تیری به سوی هدف! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

پروژه روی یک داج دارت 1956 اجرا شده است. اولین چیزی که اینجا نظر ما را به خود جلب می کند رنگ سبز بسیار با کیفیت خودرو است. این طیف زیبا از میان کد رنگ های کمپانی مطرح ب آ اس اف آلمان انتخاب شده است.

 


سوپر بلو؛ سریعترین اسب آبی رنگ(+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

به رغم اینکه نسل های امروزی ماستنگ خودروهای بسیار زیبا و خوش قیمتی هستند اما صادقانه باید گفت هیچ چیز جای یک ماستنگ دهه 60 را نمی گیرد. خودرویی که بازسازی و توسعه قابلیت های آن به یکی از افتخارات موسسات تیونینگ تبدیل شده است.

 


پروژه ای برای آر اس 1970 (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

کاماروهای 1970 را با کدهای آر اس مخفف رالی اسپرت، اس اس مخفف سوپر اسپرت یا زد 28 می شناسیم. در این بین آر اس محبوب ترین نسخه ارائه شده محسوب می شود که برای امروز نیز ما به بررسی یک پروژه شخصی سازی روی آر اس خواهیم پرداخت.

 


یک دهه هفتادی در جنگ جهانی زامبی ها! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

قطعا امروز بحث سینمایی و نشست نقد فیلم نداریم بلکه با پروژه تیونینگ خودرویی سروکار داریم که توسعه دهندگان آن نام "جنگ جهانی زد" را برایش انتخاب کرده اند!



سی 2؛ زیبای سرخ (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

انتخاب رنگ قرمز برای چنین خودرویی کاملا مناسب به نظر می رسد رنگی که حس سرعت و قدرت را به مخاطب منتقل می کند و این با داشته های سی 2 کاملا مطابقت دارد.

 


پروژه ای با ریویرا 64 (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

ریویرا مدل 1964 امروز ما که بالغ بر 50 هزار دلار قیمت گذاری شده است یک بازسازی کامل را پشت سر گذاشته است. کل شاسی خودرو به آهن تبدیل شده و پس از بازسازی تمام قسمت ها مجددا روی آن اضافه شده است.

 


کابوس نیمه شب خیابان ها! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

جایی که بزرگانی مانند تویوتا، نیسان، سوبارو، مزدا فعالیت می کنند می تواند مکانی برای ماجراجویی های خودرویی تیونرها باشد. یکی از تولیدات هیروشیمایی کابوس نیمه شب خیابان ها شده است.

 


"اسکت پک" تداوم ماجراجویی های چارجر (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

طراحان این خودروها طی دهه های مختلف آنچنان در نبرد با زمان موفق بوده و حتی پیش افتاده اند که هنوز یک ماستنگ دهه 70 می تواند از همه خودروها در خیابان جذاب تر باشد و این جادوی طراحی در صنعت خودروی آمریکا محسوب می شود.

 


تیونینگ تک ستاره با کد آلفا (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

تمامی تلاش های آلفا- ان تیونر آلمانی فقط و فقط برای یک منظور دنبال شده و آن اسب بخار بیشتر است که در پروژه حاضر نیز مجموع خروجی به 450 اسب رسیده؛ از این رو با توجه به کاهش وزن محسوس می توان معادله را موفق ارزیابی کرد.

 


کامی کازه؛ طوفان الهی! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

امروز از جنگنده های منفجره خبری نیست اما با یک جنگنده خیابانی سرو کار داریم که عنوان "کامی کازه" برای پروژه تیونینگ آن انتخاب شده است.

 


متفاوت ترین شورولت 56! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

مکانی که خلاقیت ها دقیقا نزدیک به آن چیزی که در ذهن شما وجود دارد شکل واقعی به خود می گیرند و اینها همگی از ویژگی هایی است که تیونینگ در اختیارمان قرار می دهد.

 


سی ال اس زیبا تر و جذاب تر از همیشه (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

تیونر امروز ما ترجیح داده تا از یک سی ال اسی قدیمی اما به اعتقاد خیلی ها جذاب ترین پلتفرم سی ال اس برای پروژه تیونینگ خود استفاده کند.

 


کرایسلر 300 سی با "اُ.سی تی" (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

این سدان فول سایز پرچمدار تولیدات لوکس کرایسلر شد تا سندی بر موفقیت طراحی رالف جیلز(طراح این خودرو در سال 2001) باشد. کراسیلر 300 اولین سدان بزرگ خودروی موتور جلو-محور عقب کرایسلر از سال 1981 تا کنون محسوب می شود.

 


تیونینگ یک نسل اولی! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

تلاش شده تا پلتفرم اصلی بدون کمترین تغییراتی حفظ شود تا روح اصیل یک کاماروی 69 را با خود همراه داشته باشد. با انتخاب رنگ خاکستری به عنوان تم اصلی احتیاج به یک مکمل احساس می شود تا سردی ذات این رنگ را جبران کند.

 


جنون سرعت! (بخش دوم)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

توانایی های موتوری و در نهایت سرعت همیشه فاکتوری مثبت برای محصول ارائه شده به بازار ارزیابی شده و خواهد شد. برای امروز و در بخش دوم جنون سرعت، تعدادی دیگر از هیولاهای خیابانی را به شما معرفی کنیم که رانندگی با آنها حس حکمرانی در خیابان را به شما منتقل خواهد کرد. با پول نیوز همراه باشید.

 


"سِما" با کره‌ای‌ها! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

اینجا جایی است که عاشقان تیونینگ جادوگری های خود را به نمایش می گذارند و در هر سالن صدای غرش موتورهای چند صد و چند هزار اسب بخاری حاضران را به اوج هیجان می رساند.

 


جذاب ترین خودروها با توربوشارژر کارخانه ای (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

طی زمان توربوشارژرها در ساختار پیشرفت های زیادی داشته و امروز بطور کلی شامل کمپرسوری هایی می شوند که با افزایش توان مکش هوای ورودی موتور موجب احتراق و توربولنس بهتر سوخت می شوند.

 


شوالیه سیاه پوش منصوری (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده است. رنگی که می تواند بهترین مکمل برای قطعات فیبرکربنی مورد علاقه منصوری باشد که همواره در تیونینگ های بدنه خود از آن استفاده می کند.

 


هرست؛ نسخه تولید محدود ماستنگ 2017 (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

بدنه به رنگ سفید با عسلی براق برای بخش اعظم درپوش موتور، سقف و بال عقب ترکیب شده است. هر چند این انتخاب می توانست به شکل بهتری نیز انجام گیرد...


سوپر اسپرت‌های فراموش نشدنی! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

در دنیای خودرو همه چیز سلیقه‌ای است و ممکن است ماشین رویاهای شما بدترین انتخاب برای فرد دیگری باشد اما درهرحال محصولاتی هستند که همواره در جذب مخاطب موفق‌ترین عملکرد را دارند.

 


9 سوپر اسپرت ژاپنی از دهه طلایی 90 (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

خودروهای ژاپنی به کیفیت بالای ساخت و سواری ایمن مشهور هستند. علاقه مندان دنیای تیونینگ علاقه خاصی به صنعت خودروسازی ژاپن و سوپر اسپرت های سامورایی خاص دهه 90 دارند تا جائیکه این دهه را دوران طلایی تولیدات اسپرت صنعت خودروی ژاپن نام نهاده اند.

 


برترین خودروها برای تیونینگ خیابانی (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

این خودروها به عقیده کارشناسان ظرفیت بسیار بالایی برای اعمال تغییرات موتوری و افزایش خروجی اسب بخار دارند. البته بدان جهت که تغییرات مذکور چینش استاندارد درونی موتور را کمتر از حالت کارخانه ای دور می کند.

 


پیشنهاد حرفه ایی ها برای تیونینگ (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

اینجا دنیایی است که یک خودروی 200 اسب بخاری تا 1000 اسب بالاتر تقویت می شود و صدای غرش موتورها اوج هیجان را برای مخاطب فراهم می کند.

 


هاچ بک داغ پژو!(+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

همه چیز در طراحی این محصول مورد توجه قرار داشته است. در قسمت جلویی پژو مقداری از آن چراغ های کلاسیک فاصله گرفته و ظاهری تهاجمی تر بدان داده است.

 


مرسدس بنز G کلاس AMG با تیونینگ جی-پاور(+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

مدل نمادین G کلاس AMG پس از رفتن زیر تیغ جراحی جی-پاور بهبود چشمگیر عملکرد خود را شاهد بوده است.

 


گردهمایی تغییرشکل یافته ها در کلرادو (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

گردهمایی "FFF" یکی از با سابقه ترین این رویدادهاست که (بطور خاص به انواع وانت، اس یو وی و تراک های سبک اختصاص دارد) برای 19 سال مکانی جهت ارائه محصولات غافلگیر کننده بوده است.



کیت قدرت جدید تک‌آرت برای پورشه 911 (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

با بکارگیری کیت ارائه شده از سوی تک‌آرت هر دو مدل پورشه 60 اسب بخار نیروی بیشتر را دریافت می کنند که قدرت پیشرانه کررا S را از 420 اسب بخار به 480 اسب بخار و در مدل توربو S از 5800 اسب بخار به 640 اسب بخار رسانده است.

 


آرزوی دوست داشتنی فاب دیزاین! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

رینگ‌های جدید 20 اینچی و سیستم تعلیق اسپرت SLR در ارتقا هندلینگ دیزایر نقش پررنگی داشته‌اند. استفاده از چرم در 

.قسمت‌های مختلف داخلی نخستین نکته‌ای است که جلب توجه کرده و بر زیبایی‌های این خودرو افزوده‌اند

 


رویای اسب بخار!(بخش دوم)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

خودروهایی با توان موتور بالاتر از 1000 اسب بخار در نوع خود بی نظیر هستند و حتی کمپانی های تولیدکننده خودرو را نیز بعضا به تحسین وا می دارند. هر چند رانندگی با محصولات این گاراژها در خیابان ها می تواند با حوادث بسیاری همراه باشد.

 


رویای اسب بخار!(بخش نخست)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

امروزه اولین موردی که پس از نمای ظاهری خودرو و شاید پیش از آن! نظر علاقه مندان را به خود جلب می کند توانایی قلب تپنده آن خودرو در تولید اسب بخار بیشتر است.

 


برگ برنده آلمانی در رقابت با "اسب بخار"(+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

همواره خودروهای آمریکایی را به توان و قدرت بالا می شناسیم اما پس از سپری شدن دهه 60 و 70 میلادی عملا مصرف بالای سوخت، مهندسی موتور آمریکایی را در برابر ژرمن ها به عقب راند.

 


منصوری کربونادو؛ الماس سیاه (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

منصوری کربونادو در بخش فنی نیز دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده که از آن جمله می توان به استفاده از دو توربوشارژر و تعویض پیستون‌ها، شاتون‌ها، میل لنگ و سرسیلندر اشاره کرد.

 


بهترین تیونینگ خیابانی2014(+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

امروز یک میهمان ویژه خواهیم داشت؛ خودرویی که به انتخاب اکثر گاراژهای تیونینگ مطرح جهان عنوان برترین تیونینگ خیابانی سال 2014 را به خود اختصاص داده است؛ یک شورولت نوا مدل 1967 که سال ها بدون استفاده در یک گاراژ خانگی نگهداری شده است.

 


گودزیلا حجیم تر می شود!(+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

جی تی آر موردنظر ما یک جراحی سخت را پیش رو دارد. در گاراژ تمامی قطعات بدنه جدا می شوند و رنگ مادر از خودرو طی مراحل مختلف حذف می شود. تمامی این اقدامات برای تغییر رنگ جی تی آر به خاکستری فلزی متالیک است. رنگی که در پایان کار شما را به یاد رنگ سرد بدنه اسلحه خواهد انداخت.

 


اسبی با ارزش طلا(+عکس)


 پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

نام این مدل از کمپانی فورد، قدمت و اعتباری برابر با ماجراجویی های صنعت خودرو دارد و این بیانی اغراق آمیز نیست. هنوز هم عاشقان دنیای خودرو آن مدل های محبوب دهه 60 و 70 را به یاد دارند و مدل های بازسازی شده آن دوران همچنان دل ماشین بازها را با خود همراه می کند.

 


تیونینگ؛ دنیایی سراسر لذت و هیجان(+بخش دوم)

 

 پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

تیونینگ تنها به کاهش ارتفاع خودرو و یا استفاده از چند رینگ آلومنیومی معمولی خلاصه نمی شود. این حوزه بسیار وسیع تر و تخصصی تر از این برداشت بسیار ابتدایی است.

 


تیونینگ؛ دنیایی سراسر لذت و هیجان(+بخش نخست)

 

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

 

تیونینگ تنها به کاهش ارتفاع خودرو و یا استفاده از چند رینگ آلومنیومی معمولی خلاصه نمی شود و این حوزه بسیار وسیع تر و تخصصی تر از این برداشت بسیار ابتدایی است.هم اکنون مراکز تخصصی تیونینگ در آمریکا دارای شهرتی بین المللی هستند.

 


تیونینگ به سبک "وی آی پی"(+عکس)


 پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

در قسمت پشتی خودرو جذاب ترین بخش اگزوزهای طلایی رنگ با اندازه های نامتعارف است. با مشاهده آن‌ها اولین چیزی که ذهن مخاطب را درگیر می کند؛ آتش و سرعت بی نهایت است. بخش اگزوز کاملا اختصاصی برای این خودرو طراحی و با ترکیبی ویژه ای از رنگ مقاوم در برابر حرارت پوشانده شده است.

 



اژدهای آبی (+عکس)

 

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

 

تولیدکنندگان خودرو که از استقبال و کشش بازار نسبت به خودروهای سریع و پرقدرت آگاه هستند همواره کوشیده اند تا آن حس سواری سوپر اسپرت را در محصولات با حجم موتور کمتر نیز ارائه دهند.

 


 یک آمریکایی خاص در آلمان! (+عکس)


 پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

اخیرا مرکز تیونینگ گیجر آلمان هنرمندی خود را در ایجاد تغییرات بر یک آمریکایی خاص به نمایش گذاشته است. با انتخاب یک شورولت کوروت سی7 استینگ ری عملیات گیجر آغاز می شود.



 مرسدس SLS AMG با چاشنی سوپرشارژر GT! (+عکس)


پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

افزون بر این، اگزوزهای دوبل از جنس فولاد ضد زنگ و رینگ‌های آلیاژی سیاه 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب که با تایرهای میشلین "پایلوت سوپر اسپرت" احاطه شده‌اند، زیبایی ظاهری این خودرو را تکمیل می کنند.

 


خفاش سیاه در خیابان! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

افزون بر ظاهر کاملا منحصر به فرد وایزمن MF5، عملکرد و حس رانندگی آن نیز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. 

 


نگین خوش‌تراش شورلت! (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

تا زمان عرضه نسل جدید کامارو رقبای آمریکایی آن مانند دوج و فورد دوران خوبی را پشت سر گداشته و با ارائه مدل های جدید چلنجر و موستانگ از غیبت این خودرو محبوب نهایت استفاده را کردند. 

 


بلند پروازی به سبک RTR-X (+عکس)

پیستون پاور(آخرین بروز رسانی)

پشت هر تغییر صورت گرفته بر روی این خودرو داستانی نهفته است.

برچسب ها: خودرو ، تیونینگ ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: