کد خبر: ۲۹۶۶۹۲
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
0
پول‌نیوز - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳۰ نفر در حسینیه شهر هارونی شهرستان به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کرین مسموم شدند.

محسن ابراهیمی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: پس از اطلاع رسانی این موضوع به اورژانس ۱۱۵ استان و حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی ۱۱۷ نفر از مصدومان در محل درمان سرپایی شدند.

وی از اعزام ۱۳ نفر از مصدومان به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد خبر داد و گفت: یک نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شد.

به گفته ویِ این حادثه در قسمت زنان حسینیه اتفاق افتاد.

به گزارش ایرنا، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، طی ۲ هفته گذشته یک خانواده ۳ نفره در بروجن و یک خانواده ۴ نفره در لردگان و ۴ دختر دانشجو در یک خوابگاه با گاز مونوکسید کربن مسموم و ۲ جوان ۳۱ و ۳۰ ساله نیز در شهرکرد فوت کردند. 

براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری طی ۸ ماه امسال ۲ مورد (مرد) براثر گازگرفتگی فوت کردند و در مدت مشابه سال قبل نیز یک زن و ۳ مرد فوت کردند. 

هارونی از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: گاز گرفتگی ، شهرکرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: