پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد کیش به مناسبت روز پرستار
پول‌نیوز - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران میهن اسلامی به ویژه پرستاران سخت کوش جزیره کیش تبریک گفت.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز،  متن پیام مظفری بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم جمادی الاولی (22 دیماه ) خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام و پرستاردل‌های دردمند واقعه کربلا است. بدون تردید مناسبتی شایسته تراز میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار برای قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی توان یافت .

پرستاري بيش از آنكه تخصص و حرفه باشد ، هنري است متعالي تا انسان هايي صبور در كسوت پرستاري ، هنرمندانه آلام بيماران را مرهم نهند و زخم هاي جسم و روح آنان را التيام بخشند. این رسالتی سنگين و ارزشمند است كه پرستاران متعهد با بردباري ، عشق و مهرباني به دوش مي كشند و مي كوشند به شايستگي از عهده آن برآيند.

در تعاليم اسلامي نيز، پرستاري به عنوان حرفه اي مقدس، جايگاهي بس مهم و رفيع داشته و توفيقي بزرگ براي تقرب به حضرت حق و كسب رضايت اوست. موهبتي كه بايد قدردان آن بود .

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار، حضرت زینب (س) محضر تمامی پرستاران ميهن اسلامي به ويژه سفیران سلامت در جزيره كيش ، از تلاش دلسوزانه پرستاران خدوم اين جزيره زيبا در راستای تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد كيش براي تبديل كيش به مقصد مطلوب گردشگري سلامت درسطح ملي و بين المللي قدرداني نموده و امیدوارم با همدلی مسئولانه مجموعه سخت کوش بیمارستان کیش حرکت این منطقه آزاد در جهت رشد و توسعه گردشگری سلامت استمرار یافته و به نتیجه مطلوب منتهی شود.

 توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: