کد خبر: ۲۹۹۸۲۷
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
0
در اين طرح، متقاضيان مي‌توانند با پيش‌پرداخت 50 ميليون تومان نسبت به ثبت‌نام اين خودرو اقدام كنند و پرداخت وديعه دوم اين خودرو به مبلغ 25 ميليون تومان پس از انتخاب نمايندگي در محل نمايندگي صورت مي‌گيرد.
پول‌نیوز - پيش‌فروش نقدي اينترنتي وانت ريچ توليد گروه خودروسازي سايپا به‌مناسبت فرارسيدن دهه مبارك فجر آغاز شده است.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در اين طرح، متقاضيان مي‌توانند با پيش‌پرداخت 50 ميليون تومان نسبت به ثبت‌نام اين خودرو اقدام كنند و پرداخت وديعه دوم اين خودرو به مبلغ 25 ميليون تومان پس از انتخاب نمايندگي در محل نمايندگي صورت مي‌گيرد.

ثبت‌نام وانت ريچ زامياد با پيش‌پرداخت 50 ميليون توماني

پيش‌خريد اينترنتي اين خودرو با سود مشاركت 18 درصدي و سود انصراف 15 درصدي در نظر گرفته شده و زمان تحويل خودروهاي ثبت‌نامي از هفته چهارم ارديبهشت و از هفته چهارم خرداد سال آينده خواهد بود و قيمت نهايي خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه محاسبه خواهد شد.

گفتني است در اين طرح، زمان انتخاب نمايندگي يك هفته پس از اتمام ثبت‌نام تعيين شده و پذيرش ثبت‌نام و صدور قرارداد پيش‌خريد اين خودرو، منوط به پرداخت وديعه دوم در نمايندگي‌ها است.

متقاضيان مي‌توانند جهت ثبت‌نام وانت ريچ به سايت اينترنتي www.saipagroup.ir  مراجعه كنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: