April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۰۹۰۲
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از پلمب کارگاه تولید مواد محترقه و کشف بیش از 83 هزار مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

فرهنگ نوروزی اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر تولید و دپوی مواد محترقه غیر مجاز در یکی از مناطق تبریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 عباسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی محل کارگاه تولید مواد محترقه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی کارگاه مورد نظر را بازرسی و پلمب کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه 83 هزار و 729 عدد ترقه و مواد محترقه غیرمجاز و مقادیری مواد اولیه تولید ترقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد،افزود: با توجه به ایام پایانی سال و چهارشنبه آخرسال مبارزه با تولید و عرضه مواد محترقه در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند موارد مشکوک در این خصوص را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
منبع: فارس
برچسب ها: تبریز ، مواد محترقه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: