کد خبر: ۳۰۱۹۴۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
0
پول‌نیوز -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف انبار ۱۰۰۰ متری نگهداری از لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در غرب تهران خبر داد.

سردار کیوان ظهیری درباره کشف این انبار گفت: درپی دریافت اخباری مبنی بر وجود یک سوله هزار متری در بزرگراه شهید لشکری و دپوی هزاران قلم از لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد، رسیدگی به موضوع به تیم عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر سپرده شد.

وی با اشاره به اخذ مجوز قضائی برای برخورد با سوله گفت: مأموران پلیس به همراه کارشناسان وزارت بهداشت وارد عمل شده و نسبت به بررسی از این سوله اقدام کردند که در جریان آن مشخص شد بیش از ۴۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی در این انبار دپوی شد که تمامی آنها تاریخ مصرف گذشته و فاسد بوده و قابلیت مصرف ندارد و به همین دلیل برای سلامت مصرف کنندگان خطرناک است.

ظهیری افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بحث سلامت شهروندان طی هماهنگی‌های انجام انبار مذکور پلمپ و پرونده‌ای نیز در این زمینه تشکیل شد که برای رسیدگی به مراجع قضائی سپرده شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: لوازم آرایشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: