کد خبر: ۳۰۲۲۵۲
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
0
حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پاکسازی سواحل
پول‌نیوز - دکتر غلامحسین مظفری ضمن تقدیر از شهروندان جزیره کیش برای حضور پرشور در همایش پاکسازی سواحل، حذف کیسه های پلاستیکی را گام بعدی در حفاظت از طبیعت زیبای کیش عنوان کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، همایش پاکسازی سواحل کیش پنج شنبه 16 اسفند  با استقبال خوب شهروندان و گروههای مردم نهاد از ساعت 6 صبح در سواحل غربی جزیره آغاز شد و گروه های شرکت کننده پس از پاکسازی 5 بخش وسیع ساحلی در کرانه های جنوب غرب، شرق و شمالی کیش ، محدوده درخت سبز و شهرحریره را نیز از وجود زباله ها پاک کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم با حضور در نقاط مختلف با شهروندان جزیره دراین همایش همراه شد وضمن تقدیر از گروه های مردم نهاد در حفظ پاکیزگی و حراست از محیط زیست جزیره کیش گفت: فرهنگ پاکسازی سواحل کیش علاوه برشهروندان باید به گردشگران تعمیم یابد و هرکسی که به جزیره کیش وارد می شود یا دراین جزیره زندگی می کند به عنوان یک وظیفه فردی برای حفظ پاکیزگی ، زیباییها وطبیعت این منطقه تلاش کند.

دکتر غلامحسین مظفری حذف پلاستیک را از جزیره کیش گام بعدی در حفظ محیط زیست این منطقه زیبا عنوان کرد وافزود: استفاده از کیسه های پارچه ای وحذف پلاستیک کار بزرگ دیگری است که باید با همت وهمکاری گروه های مردم نهاد وشهروندان خوب جزیره کیش اجرایی شود.

گفتنی است کیسه ها وظروف پلاستیکی، فیلتر سیگار ، بطری آب، قوطی نوشیدنی ها و ضایعات فلزی بیشترین حجم زباله های جمع آوری شده را به خود اختصاص دادند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: