April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بيمه آسيا دردوازدهمین نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمهپول‌نیوز - بيمه آسيا دردوازد همين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه حضوري فعال دارد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیران و کارشناسان بیمه ای ، سرمایه گذاری و امور سهام و روابط عمومی بيمه‌آسيا به عنوان بزرگ‌ترين بيمه خصوصي کشور و حائز رتبه اول براي پنج سال متوالي در گروه موسسات بيمه‌اي يکصد شرکت برتر کشور در جهت گسترش ارائه خدمات بيمه‌اي شايسته به بيمه‌گذاران ، در غرفه اختصاصي این شرکت در سالن A31  و در طول برگزاري نمايشگاه (2 تا 5اردیبهشت ماه سال 1398 ـ مرکز نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران) آماده ارائه خدمات بیمه ای با تخفیف های ویژه و مشاوره‌ در حوزه صنعت بيمه و بورس هستند.

 بنابر اين گزارش، بازدید کنندگان غرفه اختصاصی بیمه آسیا در سالن 31A می توانند از مباحث کارگاه های آموزشی رشته های مختلف بیمه ای ، محاسبه آنلاین حق بیمه توسط کارشناسان بیمه ای و تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید ،این نمايشگاه  به عنوان بزرگ ترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي برپا مي‌شود.برگزاری نمایشگاه فرصت بسيار مغتنمي است  که شركت هاي فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قراردهند و با رصد روند تقاضاي بازار و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليت ها و نوآوري هاي خود را معرفي کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: