April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضور بانک اقتصادنوين در نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه
پول‌نیوز - گروه مالي اقتصاد نوين در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک و بيمه (فاينکس 2019) که از تاريخ 2 الي 5 ارديبهشت 98 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، ميزبان شرکت‌کنندگان و فعالان اقتصادي خواهد بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين نمايشگاه که با هدف معرفي دستاوردها و ابزارهاي صنعت مالي به سرمايه‌گذاران، فعالان اقتصادي و آحاد جامعه برگزار مي‌شود، گروه مالي اقتصادنوين متشکل از بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي تامين سرمايه نوين، کارگزاري تامين سرمايه نوين، مشاور سرمايه‌گذاري تامين سرمايه نوين، پرداخت نوين آرين، بيمه نوين، ليزينگ اقتصادنوين و خدمات ارزي و صرافي اقتصادنوين با استقرار در غرفه‌هاي مشترک، توانمندي‌ها و دستاوردهاي خود را در قالب ارائه زنجيره کاملي از خدمات پولي و مالي، در معرض ديد بازديدکنندگان از نمايشگاه قرار خواهند داد.

علاقه‌مندان براي بازديد از غرفه‌هاي گروه مالي اقتصادنوين مي‌توانند به سالن 38 غرفه 15 و سالن 31A غرفه 6 اين نمايشگاه مراجعه کنند. همچنين مديران و کارشناسان بانک اقتصادنوين و شرکت‌هاي گروه با حضور در غرفه‌هاي ياد شده، آماده پاسخگويي به پرسش‌هاي بازديدکنندگان در امور بانکي، مالي و سرمايه‌گذاري خواهند بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: