April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - آیت الله مظاهری در دیدار با رضا اسفندیاري، مدير شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران دراستان اصفهان از عملکرد بانک در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي و کمك به تقويت اقتصاد ضعيف جامعه تقدير كرد و گفت: پرداخت وام قرض الحسنه كمك موثري به اقشار ضعيف جامعه است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حضرت آیت الله العظمی حسين مظاهري، عضو جامعه مدرسين، رئيس حوزه علميه اصفهان و از مراجع تقليد شيعه در ديدار با رضا اسفندياري مديرشعب بانک قرض الحسنه مهرايران در اين استان، سالي که گذشت را مملو از حوادث ناگوار براي هموطنان و پراز استرس براي مسئولين کشور برشمرد و اظهار اميدواري كرد تا سال جديد، سالي پرازخيرو بركت، روشنائي و موفقيت براي كشور ايران و مردم باشد و دشمنان كشور بايد بدانند اتحاد مردم ايران را با هيچ ترفندي نمي توانند از بين ببرند.

پرداخت وام قرض الحسنه کمک موثری به اقشار ضعیف جامعه است

آیت الله مظاهری با اشاره به سخنان امام سجاد(ع) در خصوص مقابله با دشمنان گفت : الحمدالله ، دشمن در طول چهل سال حکومت جمهوری اسلامی ايران نتوانسته کوچکترين خدشه اي به ايران وارد کند؛ بلكه دشمن زمين خورده است و اين مهم را مديون همت و غيرت مردم شهيد پرور ايران مي دانيم.

وی ضمن اشاره به اوضاع بد اقتصادی کشور گفت: بانک ها می توانند نقش به سزائی را در جهت بهبود حوزه اقتصادي و به جريان انداختن چرخه توليد ايفا نمايند و در اين راستا بانک قرض الحسنه مهرايران با توجه به مسئوليت هاي اجتماعي خود، موفق عمل کرده است.

حضرت آیت الله مظاهری ضمن تقدیر از گام های موثر برداشته شد براي ترويج فرهنگ قرض الحسنه در کشور توسط بانک قرض الحسنه مهرايران اظهارداشت: پرداخت وام قرض الحسنه کمک موثري به اقشار ضعيف جامعه است.

در ادامه، مدیرشعب استان اصفهان ضمن اشاره به تعاملات این بانک با کمیته امداد امام خمیني(ره)، بنياد برکت، سازمان بهزيستي و خيريه هاي گوناگون بيان داشت: منابع بانک قرض الحسنه مهر ايران تنها در مسير تقويت بانكداري اسلامي و در قالب قرض الحسنه با كارمزد صفر تا چهار درصد مصرف مي شود و با اعتقاد مردم متدين به سنت نيكوي قرض الحسنه هر روز شاهد استقبال بيشتري هستيم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: