کد خبر: ۳۰۵۴۸۰
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
0
یک مقام مسئول از افزایش ۲۰ درصدی قیمت بستی به علت افزایش بیش از ۳۰ درصدی مواد اولیه آن خبر داد.
پول‌نیوز - اسکندر آزموده رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه، از افزایش ۲۰ درصدی قیمت بستی به علت افزایش بیش از ۳۰ درصدی مواد اولیه آن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه بستنی یک کالای تفننی در این صنف به حساب می‌آید اظهار کرد: امکان افزایش قیمت بستنی بیش از این میزان بعید به نظر می رسد.

بستنی 20 درصد گران شد

رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر قیمت بستنی سنتی سوپر ویژه مغزدار کیلویی ۳۰ هزار تومان، بستنی ویژه خامه دار زعفرانی کیلویی ۲۴ هزار تومان، بستنی سنتی ممتاز ۱۷ هزار تومان، بستنی سنتی ساده ۱۶ هزار تومان، بستنی میوه‌ای ویژه مغزدار ۳۰ هزار تومان، بستنی میوه‌ای اعلا و ممتاز کیلویی ۲۴ هزار تومان و فالوده شیرازی اعلا کیلویی ۱۵ هزار تومان است.

آزموده با بیان اینکه قیمت آبمیوه نرخ مشخصی ندارد اظهار کرد: قیمت آبمیوه متناسب با کیفیت و ظرف آن، متفاوت است.

رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه در پایان گفت: بازرسان این صنف، بر کیفیت و همچنین بهداشت واحد‌های صنفی، نظارت کامل دارند و اگر تخلف و یا گران فروشی صورت گیرد با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.
برچسب ها: بستنی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: