April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در پی دومین سال از اولین دهه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ؛
کد خبر: ۳۰۵۷۰۰
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
0
دانشگاه الزهرا با سازمان بورس تفاهم نامه ای جهت برگزاری دوره های MBA بازار سرمایه امضا کرد.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه مشهور به فاینکس(2019) اردیبهشت امسال در مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در ادامه پول نیوز با مسئول غرفه ی دانشگاه الزهرا گفتگویی ترتیب داده است:

دانشگاه الزهراء، طلایه دار پیوند علم و بازار سرمایه

چرا دانشگاه الزهرا در این نمایشگاه حضور دارد؟

دانشگاه الزهرا برای اولین بار دوره MBA بازار سرمایه را برگزار می کند که روز چهارشنبه 4 اردیبهشت بین ریاست دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی، حسن قالیباف اصل، معاون سابق بورس و اوراق بهادار تهران، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه الزهرا و سازمان بورس امضا شد این دوره برای اولین بار توسط دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد و در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اقدام به عضوگیری کردیم. این دوره ی یک سال و نیمه است و از مهر ماه آغاز می شود. اساتید برجسته ای در این دوره حضور دارند از جمله دکتر قالیباف اصل، دکتر پویان فر، دکتر رحمانی که همگی از اساتید به نام بازار سرمایه هستند. سرفصل های این دوره ترکیبی از مباحث بورس و مدیریت مالی است به همین خاطر است که این دوره ها را MBA بازار سرمایه نامیده ایم. حضور در این دوره ها برای عموم آزاد و مدرک ارائه شده در این دوره ها نیز معتبر خواهد بود.

هزینه ی شرکت در این دوره ها چقدر است؟

هزینه ی شرکت در این دوره ها 180.000.000میلیون ریال است که دانشگاه برای کسانی که در نمایشگاه ثبت نام کرده اند، 5% تخفیف قائل شده است. به علاوه امتیاز و تسهیلاتی نیز برای شرکت کنندگان این دوره قائل شده ایم در این راستا باید به انعقاد قرارداد بین دانشگاه و بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد که طبق قرارداد این بانک کمک هزینه ای را در قالب وام به طور کامل جهت پرداخت هزینه ی شرکت در این دوره ها به شرکت کنندگان ارائه می کند. هزینه ی این دوره ها در دانشگاه 3/1 هزینه های دوره های مشابه آن خارج از دانشگاه است.

آیا دوره های دیگری هم در دانشگاه الزهراء برگزار می شود؟

دوره ی دیگری هم در اواخر خرداد ماه در این دانشگاه تحت عنوان تحلیل تکنیکال بازار های مالی  برگزار خواهد شد. برای این دوره نیز از اساتید برجسته ی دیگری از جمله دکتر هلالات، دکتر میرزایی، دکتر پایدار و دکتر سلیمانی هستند. این دوره ها هم از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد.

استقبال از این دوره ها را چگونه ارزیابی می کنید؟

در بهمن ماه سال 97 تفاهم نامه ای بین دانشگاه الزهرا و گروه تامین سرمایه نوین زیر مجموعه ی بانک اقتصاد نوین برای ایجاد همکاری های سازنده بین صنعت و دانشگاه جهت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی داخلی و بین المللی بازار سرمایه و همچنین جذب و معرفی دانش آموختگان مستعد به بازار کار در حوزه سرمایه منعقد کرد. دانشگاه الزهرا استقبال پر شور از این دوره ها را مدیون تبلیغات شرکت تامین سرمایه نوین می داند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: