April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۵۷۱۸
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
0
بنیاد مسکن بخشنامه‌ای مبنی بر کاهش افت ۴۰ درصدی مسکن را صادر نکرده است و تعیین قیمت مسکن در حیطه بنیاد مسکن نیست.
پول‌نیوز - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افراد گول شایعات فضای مجازی را نخورند گفت: قیمت گذاری مسکن در حیطه کار بنیاد مسکن نیست.

محمد جواد حق شناس درباره شایعه قیمت گذاری مسکن از سوی کارشناس رسمی دادگستری گفت: بنیاد مسکن بخشنامه‌ای مبنی بر کاهش افت ۴۰ درصدی مسکن را صادر نکرده است و تعیین قیمت مسکن در حیطه بنیاد مسکن نیست.

بخشنامه‌ای برای کاهش قیمت مسکن وجود ندارد

وی ادامه داد: ما هیچ گونه اعلام نظری مبنی حضور مرجع قضایی به نحوه قیمت گذاری مسکن نداریم، در باره این موضوع باید از افراد حقوقی نظر گرفت.

وی افزود: این خبر‌ها موجب تحریک بازار مسکن می‌شود و بهتر است مردم به خبر‌های کذب سایت‌ها استدلال نکنند.

چند روزی است خبری مبنی بر اینکه:" براساس بخشنامه جدید بنیاد مسکن از اواسط خرداد امسال قیمت مسکن با افت ۳۵ تا ۴۰ درصدی مواجه می‌شود و طبق این بخشنامه هرگونه خرید و فروش ملک از سوی کارشناس رسمی دادگستری قیمت گذاری می‌شود و امکان انتقال سند بدون نامه کارشناسی قیمت وجود ندارد". در فضای مجازی پخش شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: